Päivityksiä kaudelle 2011, samalla Suzukilla liikutaan edelleen.
Kevääksi tehtyjä huoltoja/muutoksia:
-Uudet jarrulevyt(piparkakku)+ Brembon S/C race jarrupalat(parani muuten tuntuma huomattavasti)
-DID ZVM525 ketjut+ 41p alutakaratas(ei tosin kiinni vielä)
-Hotbodiesin led-katevilkut eteen
-uusi akku(edellinen pimeni 1vrk ajokauden avaamisen jälkeen)
-Power commander 3usb entisen powercommander 2 tilalle(ei vielä kiinni, toukokuussa tarkoitus viedä penkkiin säätöön, jolloin irtikytkeä pc2 ja hakea säädöt pc3:seen-> Pc2 tiedonsiirto paskana, nyt en tiedä onko siellä oikea kartta tällä hetkellä sisässä.)
-käännetty vaihdekaavio
Vielä tekemättä:
-Öljyt+suodatin(pitäs käydä 7100 Motulit hakemassa, viimeksi ei onnistunut kun oli tilin saldo lähes nollissa kun marssin öljyä ostamaan
)
-Renkaat(edelleen nämä Continentalin hengenvaarallisen liukkaat touringkumit)
-Keulaöljyn vaihto
-PAIR-järjestelmän tukkiminen
-elektroninen vilkkurele(jotta pysyisi noiden led-katevilkkujen vuoksi vilkkumistaajuus sopivana)
-pikakaasu(pitäisi tilata r6r:n kaasukahva)
-pitäisi purkaamolta ostaa toinen rataskilpi, jotta välityksen vaihto onnistuu ripeästi esim. kenttäajoissa
Nämä vaihtelen kunhan rahatilanne sallii, tosin hyvältä ei näytä kun kesäduunia(opiskelen ammattikorkeessa) ei ole varmistunut. Varmaankin jonkinnäkösen toiminimen perustaminen edessä, mikäli ei töitä enään muuta kautta saa.
Kuva epäselvä, kun oli turhan hämärää kuvaushetkellä.
Ilmoittauduin jo 18.6. järjestettävään nopeusmittaustapahtumaan(1maili) Jämsän Hallin lentokentälle. Sinne on tarkotus pudotella kunnolla pyörä tonttiin, ja laittaa kuski toukokuun alusta laihdutuskuurille, että paino ilman varusteita jäisi n.85-kiloon. Hakusessa on 275km/h tutkanopeus ja tietenkin muutama Hayabusan päänahka olisi mukava
Toivoa sopii että sää suosisi, että tapahtuma järjestetään. Lisäksi olosuhteet olisi hyvä olla kohdallaan, kun sitä tehoa ei ihan 300hepokattia ole...
Joensuun kenttäajosta en vielä osaa sanoa mitään, tekisi mieli lähteä mutta rahatilanne sanelee. Ja pyörääkin olisi noiden kenttäajojen jälkeen mukava välistä vaihtaa, jos vaan em. duuniasiat vielä järjestyy. Tämä on nyt toinen kesä tällä pyörällä, mutta jo neljäs kesä tällaisella suzukilla. Lähinnä jonkinlainen sport-touring vehje sopisi nykyiseen siirtymä- ja matka-ajoon ehkä kaikista parhaiten, eli käytännössä ZX12R/hayabusa on käynyt mielessä. Vaikka ei ole valittamista tässäkään, mut ei tämä matkamopojen aatelia ole missään nimessä.