Ehkä maailman huonoin vertaus, että kevennetään pyörää koska kuski ei viitsi laihduttaa. Muitten puolesta on vaikea puhua, mutta mulle kyseessä on harrastus ja intohimo ja se tuo mukanaan erinäisiä lieveilmiöitä, kuten painon keventäminen, typerien hevosten metsästäminen, vilkkujen, valojen, putkien ja pleksien ym. vaihtaminen. Pohjimmiltaan on kyse siitä että tehdään parasta mihin pystytään ja saadaan mitä ansaitaan. Ja taas on uusi ja entistä hölmömpi projekti tuloillaan.
Ite olen muuten huomannut, että esim. "shikaaneissa" on painavan ihmisen helpompi heitellä kevyttä pyörää, kuin kevyen ihmisen painavaa pyörää...

Mitä säätämiseen tulee niin moottorinohjauksella on kyllä vakiopyörässäkin todella paljon väliä. Mutta jos kyse on PC:stä tms. niin ero tuskin on kovin suuri, etenkään Suzukin omaan boksiin verrattaessa. Eri asia kun aletaan puhua ihan oikeista moottorinohjauksista.
"Install the optional water temperature sensor to the optional water pipe and connect the sensor
and the optional meter unit with the optional harness." ZX-6RR Kit Manual