R1 -98

Yzä
Pyörä:
r6
Liittynyt:
17.12.2007 18:57

ViestiKirjoittanut Yzä » 10.5.2010 12:20

Valkee pleksi vaan eteen niin kävis hyvin! On kyllä komea pyörä :)
Skipidiveinau
Sergey_Sarana
Pyörä:
R1
Paikkakunta:
paimio
Liittynyt:
14.4.2005 23:31

ViestiKirjoittanut Sergey_Sarana » 14.5.2010 1:03

Kiitoskiitos! Tumma pleksi ollut nyt enemmänkin hakusessa, kun ei valkean pleksin ulkonäöstä ole oikein tietoa.

Tänään käytiin Radalle.com:in avajaisissa Alastarossa kääntymässä. Taisi olla vuoden toinen päivä tähän mennessä kun keli tosiaankin suosi motoristia. Paikalle oli omaksi iloksi saapunut kasapäin kaksipyöräisiä, harmi vain kun missasin suuren osan rata-ajoista. Jotain kuvia kuitenkin tallentui muistikortille, niitä enemmän galleriassa

Kuva
Juustus
Pyörä:
Kawasaki ZX-6R -04
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
30.7.2008 1:03

ViestiKirjoittanut Juustus » 14.5.2010 13:56

Olen aina tykännyt näistä ensimmäisistä rykkösistä ja ärräkuutosista; niin uskomattoman ajattomia ja hienoja pyöriä. Joskus vielä itsellenikin laitan tälläisen tuon piikin rutkun jälkeen... :)
Kuvia uusista ja vanhoista ajopeleistä: Gilera SMT, Aprilia MX 125 ja CBR 600
Sergey_Sarana
Pyörä:
R1
Paikkakunta:
paimio
Liittynyt:
14.4.2005 23:31

ViestiKirjoittanut Sergey_Sarana » 22.5.2010 19:30

Kannatan! ;)

Uusi takki tuli. Jonkun verran ehtinyt jo ajelemaankin sen kanssa ja onhan ero kangastakkiin melkoinen - ei tuuli juurikaan tunnu ja tuntuu istuvankin huomattavasti paremmin. Ehdottomasti hyvä hankinta.

Kuva

Tänään laitoin myös tumman tuplakuplan tilaukseen, toivottavasti keula saa päivityksen mukana hiukan modernimman ulkomuodon. Kilsoja on nyt kevään aikana kertynyt toistaiseksi n. 1500 ja lisää tulee koko ajan niin paljon kun vain viikonloppuisin ehtii kruisailemaan. Tämän päivän lenkki noudatti seuraavaa reittiä: Paimio-Kemiö-Kokkilan lossi-Halikko-Paimio. Mutkaa riitti ja lossirannan ravitsemusliikekin oli tupaten täynnä motoristeja. Terassilla viereisessä pöydässä istuneet Bandidosit ja Cannonballsit tosin hieman pistivät jännittämään japanilaisten harrastajaa :nolo:

Kuva
Yzä
Pyörä:
r6
Liittynyt:
17.12.2007 18:57

ViestiKirjoittanut Yzä » 23.5.2010 15:28

Siis ei jumalauta miten nätti tuo on ja sit nuo sun kamat kyllä käy hemmeti hyvin :P unelmapyörä!
Skipidiveinau
Sergey_Sarana
Pyörä:
R1
Paikkakunta:
paimio
Liittynyt:
14.4.2005 23:31

ViestiKirjoittanut Sergey_Sarana » 6.6.2010 21:39

Unelmapyörästä tiedä mut ajaahan tuolla :P

Tumma pleksi saapui. Oli hieman odottettuakin tummempi ja läpi näkee vaivoin, mutta ei se nyt silti huonosti mielestäni tuonne keulaan sovi.

Kuva

60 000km paukkui rikki menneellä viikolla. Kuulostaa jo vähän suurelta määrältä mut toivottavasti nuo lukemat kummittelevat vain omassa päässä :D
RazorBlade
Pyörä:
YZF-R1
Paikkakunta:
Lapinlahti
Liittynyt:
22.4.2006 14:33

ViestiKirjoittanut RazorBlade » 7.6.2010 13:05

Hieno on Rykkönen. :) Tuli itsekin ostettua R1, vuosimallia 2000 sinisellä värillä. Oon tykänny ajaa, kevarin jälkeen potkua löytyy ihan riittävästi. :lol:

Kuva
Yzä
Pyörä:
r6
Liittynyt:
17.12.2007 18:57

ViestiKirjoittanut Yzä » 7.6.2010 13:29

suoraan piikistä rykköseen? 8o On siinä ainakin teho-eroa, varmaan kestää kuukaus tai kaks, että rupee edes jotenkin osaamaan ajamaan :)
Skipidiveinau
Anssi.
Pyörä:
VT583 café
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
19.10.2005 17:33

ViestiKirjoittanut Anssi. » 7.6.2010 16:40

Yzä kirjoitti:suoraan piikistä rykköseen? 8o On siinä ainakin teho-eroa, varmaan kestää kuukaus tai kaks, että rupee edes jotenkin osaamaan ajamaan :)

Itse siirryin kuristetun mopon/skootterin sarvista suoraan kutosen sarviin, aika nätisti tehoista riippumatta kuitenkin kaikkien pyörien nopeus säätyy kaasukahvasta omiin taitoihin sopivaksi ;).

Mitä sitten tulee tähän Rykköseen niin on kyllä ikäisekseen todella nätti laite, väritys toimii hienosti! Ei ilmeisesti vielä noilla kilometreillä ole tullut mitään isompaa remonttia eteen?
Kukaan ei kysy kuinka nopeasti se tehtiin, vaan kuka sen teki.
jessoR1
Pyörä:
YZF-R1
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
16.9.2009 11:24

ViestiKirjoittanut jessoR1 » 8.6.2010 6:51

On kyllä ikäistensä luokasta ylivoimasesti siistein mopo! Ainakin omaan silmään jopa siistimpi, mitä tietyt nimeltämainitsemattomat mopot tänäpäivänä :D
Kun on korviaan myöten kusessa, sillon on parempi pitää suu kiinni.
Sergey_Sarana
Pyörä:
R1
Paikkakunta:
paimio
Liittynyt:
14.4.2005 23:31

ViestiKirjoittanut Sergey_Sarana » 8.6.2010 8:59

Kiitokset kehuista!

Tuuningmaster kirjoitti:Ei ilmeisesti vielä noilla kilometreillä ole tullut mitään isompaa remonttia eteen?


Edellinen omistaja ei ainakaan ollut suurempaa remonttia tehnyt, enkä sen aiemmalta ajalta tiedäkään pyörän historiasta. Todennäköisesti ei. Vaihteistohan näissä kai se suurin kompastuskivi on ollut, mutta tässä yksilössä nyt ihmeenkin hyvässä kuosissa pysynyt. Kakkonen ei pompi kiihdytyksissä pois paikoiltaan ja suht jämäkästi tuntuu kilometreistä huolimatta pykälät menevän muutenkin päälle. Kytkin on nyt alkanut hieman luistaa kovilla kierroksilla ja sen laittaminen varmaan listalla ensimmäisenä kunhan jostain saa hieman rahaa kaavittua kasaan. :)

Mutta mennään nyt näillä vielä toistaiseksi kun pyörä tuntuu käyvän ja kukkuvan moitteetta.
Sudee
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.11.2008 20:35

ViestiKirjoittanut Sudee » 8.6.2010 15:56

Toi tumma pleksi käy tähän todella hyvin ja viimeistelee pyörän ulkonäön. ;)
Aerox/Nitro osia
hyötysähkö
Pyörä:
510 & 450
Paikkakunta:
Kotka / KSNK
Liittynyt:
1.11.2004 22:01

ViestiKirjoittanut hyötysähkö » 8.6.2010 18:30

Sysimustapleksi kyllä sopii, ehkäpä peili olisi ollut toinen vaihtoehto mutta hyvä noin myös.
Laatikko vikasiksi sanovat näitä aikasia R:iä, mutta eikös suurin vastuu ole sillä käyttäjällä joka sitä käskyttää tuon kestävyyden kannalta.
" elämä alkaa 2‰ "
KirkkoHerra
Liittynyt:
11.2.2007 20:22

ViestiKirjoittanut KirkkoHerra » 8.6.2010 19:02

Ohan tuo siun R1 kyl saatanan komian ja tyylikkään näkönen pärrä ikäseksee!! Kelpais! 8)
Real power can't be given, it must be taken!!
Sergey_Sarana
Pyörä:
R1
Paikkakunta:
paimio
Liittynyt:
14.4.2005 23:31

ViestiKirjoittanut Sergey_Sarana » 19.7.2010 10:30

Harmittavan vähän on ehtinyt heinäkuun helteillä pyörän selkään. Joitain satoja kilometrejä on kuitenkin kertynyt, kirkkaimpana mielessä kuun toisena viikonloppuna ensimmäistä kertaa kaksipyöräisellä kierretty saariston rengastie. Reittihän noudattaa suurinpiirtein kaavaa Kustavi-Iniö-Houtskär-Korppoo-Nauvo-Parainen. Toki reitin voi myös yhtä hyvin kiertää Paraisilta alkaen. Kilometrejä kertyy hieman toista sataa ja mutkaisten reittien horisontissa siintävät maisemat ovat taattua saariston herkkua; merta, satoja saaria ja mökkien täyttämiä rantoja.

Matkan aikana käytetään kahta suurempaa yhteysalusta ja sitten useampia pieniä losseja. Toisella yhteysaluksella hintaa moottoripyöräilijältä otettiin 16e, mutta muita maksuja reitin varrelle ei osunut. Helteinen päivä oli saanut mukavasti myös muita motoristeja liikkeelle.

Kuva

Lossin odottelua Houtskarissa

Kokonaisuudessaan päivän aikana kilometrejä kertyi vajaat 300 ja aikaa meni noin kymmenen tuntia. Reitin varrella on myös mukavasti leirintäalueita ja muita mahdollisuuksia yöpymiseen, joten ihan noin kiireellä hienoa reittiä ei tarvitse pujotella läpi, mikäli aikaa vain on. :P