Täysin samaa mieltä tästä, mutta katteiden hintalappu vaan oli alkupeäisiin verrattuna niin kohdillaan että ei paljon kiinnostanut mitkä tarrat kyljessä olivat .markketo kirjoitti:Kyllä Westin sponssaamana on mun mielestä ajettu pyörälläkin kilpaa, mutta saatan muistaa väärin. Joskus kattelin samaa teemaa omaan pyörääni, mut tulin lopulta siihen tulokseen "Et kai sä ilmatteeks antanu laittaa näitä teippejä? -Ei, kyllä mä näistä maksoin" ei sovi mulle.
Tankin kanssa on käyty "pientä" vääntöä ja sille ei näy loppua. Ensimmäisellä maalaus kerralla olin pohjatyöt tehnyt niin huolimattomasti että lasikuitu kuoreen oli jäänyt muutama huokonen, joista sitten oli muodostunut pintaan kivoja ilmakuplia. Eilen illalla hioin koko tankin läpi 400 vesihionnalla, päälle kerros spraykittiä ja pinta alkoi olla täydeillinen, pohjamaalit päälle ja hionta 800. Tämän jälkeen 2k kiiltävä mustaa paksu kerros ja tankki oli aivan täydellinen, vielä 3h kuluttua maalauksestakin. Aamulla sitten karu totuus paljastui, odotin näkeväni saman peilipintaisen tankin kuin illallakin mutta yön aikana pintaan oli muuttunut aivan toiseksi, kuvat kertokoon loput.
Sama tarkemmin, nyt palikka on jälleen odottamassa uutta pintaa toisessa tallissa, mitään muuta syytä tuohon en keksi kuin yöllä tulleen kovan ukkossateen ja sen tuoman kosteuden?
Niin ja saapuivathan ne peilit ja vilkutkin, enää siis pitäisi saada tuo tankki maaleihin ja löytää jostain öljyputsari, tuntuu olevan mahdotonta löytää näin pieneltä paikkakunnalta suoraa hyllystä .
Kukaan ei kysy kuinka nopeasti se tehtiin, vaan kuka sen teki.