Ei ne paperiasiat niinkään, mut toi eteenpäin myyminen sitte joskus. Pyörän arvo laskee sen verran, että näin paremmaksi vaihtoehdoksi ostaa vähän kalliimmalla parempi kuntoisemman 1-kilpisen.
Tuli jo huomattua toi valoumpion ahtaus. Kyllä se maski tähän silti laitetaan sopimaan. Jollei muuten, niin avustetaan roisisti rälläkällä.
Pitäis ite kans hommata jostain pidempi jarruletku. Vaijerit kyllä riittää, kun siirsin ne eri paikoista menemään. Johdoista en vielä tiedä tarviiko jatkaa..
Edellispäivänä saapui zetan perä postiin. Karussa kunnossa on, halkeillut ja sisäpuolelta löytyy uretaania, mutta maksoikin peräti 20€
Eipä ainakaan vituta jos paskaksi menee. Tuli myös alennuttua noihin bilteman raisereihin. Koulussa jyrsäsin ne vajaa 20mm matalammiksi ja porasin jo valmiiksi huonot kierteet pois. Nyt ne pultataan siis kahdella läpipultilla niistä t-palaan kiinni. Otan ens viikolla t-palan kouluun, niin saa tehtyä vahvistuspalikkaa raiserien kiinnityskohtiin. Vahvistukset hitsataan, jyrsitään suoraksi ja porataan sitte reijät raisereille. Kun halvalla sai, niin hommasin myös Koson
rx1n mittariston. On muuten pieni! Korkeutta 8cm, joten saa siististi maskin taakse. Virtalukko saa siirtyä sen tieltä pois, vaikkapa jonneki takahäkkiin. Ei vaan järki riitä miten sen saa irti. Olisko jollain fiksulla kaverilla ohjeita?
Huomenna laitan tilaukseen keventävän kytkinkahvan, x-rengas ketjut ja uuden tangonpehmusteen tohon renthaliin. Tulipa taas tekstiä, eikä vieläkään kuvia, pahoittelen.
Ens viikoksi lupaan parit kuvat, eihän tällasta muuten kukaan jaksa.
OmNom!"Mulla jäi PÄÄ Prisman liukuoven väliin, kun olin pieni. Siksi olen tällainen."