Hellurei!
Pitkästä aikaa voisi tännekin kirjotella hiukan Pöörän kuulumisia.
Kone on vieläkin TS:llä huollossa, eihän se siellä olekkaan ollut vielä kun 4vk. Täytynee huomenissa käydä vähän kyselemässä että mitäs pingviiniä kun niin kauan kestää..
Kaikki oma aika on mennyt pitkälti töissä, pyörä jäänyt vähän vähemmälle huomiolle. Jotain kumminkin tehty!
Kävin tossa toissapäivänä tallilla hiukan tekemässä, Sakun kans väkerrettiin hetki ja jotain tuli ihan tehtyäkin!
Pyörähän nyt näyttää
TÄLTÄ ja takaapäin
TÄLTÄ, huomaa Öhlins
Takakatteen kiinnikkeet väänsin vanhoista mittarinkiinnikkeistä, ei ehkä hienoin mutta tähänhätään toimiva
RATKAISU. Nappasin töistä hiukan ilmaletkua josta sitte veistelee holkit niin ei pääse vääntyilemään.
Myös
UNDERI on valmis ja valo löysi paikkansa.
Saku nappas
VANTEET irti. Ne sitten lähti Polon taakse ja Rengas Rosvallille vaihtoon, kiitos Tempalle nopeesta palvelusta
Renkaiksi ostin sopuhintaset
CONTIT.
Asennettuna ja painotettuna alle kolmen huntin..
Pienempiäkin juttuja tuli tehtyä, vielä kun en ollut kaasareitten kokoa lainkaan mittaillu, niin tuli sekin sitte
TEHTYÄ.
TAKARATTAALLE tarvitsisi tehdä jotain tai ostaa uusi, tuo on kumminkin 50 piikin ratas..
Töissä tuli myös hitsarin kanssa puheltua mopoista sun muista, äijä vaan tokas että tuo pakosarjas tänne niin saat tehdä uuden itte. Haponkestävästä, 38 sisähalkasijalla. Jotain 4-2 settiä ja pöntöt molemminpuolin renkaan viereen?
Tai toisenlailla, kun Ducateissa on mutta pienellä mutkalla ennen nousua takakatteelle..
Päivittelen taas lähipäivinä!
Janne