_rieska_ kirjoitti:Jokos tästä on muutakin kuin vanhan paskan maku suussa? Itse miettinyt tällaista ekaksi isommaksi pyöräksi, mitä kannattaisi erityisesti ottaa huomioon kun/jos lähtee henk.kohtaisesti äxteetä pällistelemään?
Varmaankin kannattaa kuunnella, ettei ylimääräistä meteliä koneesta kuulu, meteliä se kyllä pitää joka tapauksessa.
Venttiilit, että on säädetty ajallaan, venttiilinohjurit ja kumit ilmeisesti joutuu jossain vaiheessa joka tapauksessa vaihtamaan. Säätö paloilla, onnistuu sen kummemmin purkamatta vaihtaa palat.
Toyotan shimmit käy suoraan, saattaa olla hiukan edullisempia kuin mp-liikkeestä.
Kaasari(t) säädetty, tuo Yamahan YDIS, eli tuplakaasari, jossa kakkonen tulee mukaan yläkierroksilla, on vihoviimeinen säädettävä, suuttimet joutuu tilaamaan.
Ykköseen käy Mikunin suutin, kun kierrepakkaa näyttää, kaasarissa on normi M5, Mikunissa harvempi kierre.
Mutta jos on kohdallaan, ei kai tartte koskea.
Takaiskariksi Xt600:n käy pienellä modauksella, jos jäykempää kaipaa.
Muutenhan tämä on lähes ikiliikkuja, kun muistaa öljyjä vaihtaa ja venttiiliä säätää.
Mukava kaupungissa, kun näkee korkealta pitkälle, metsässä riittää teho ainakin meikäläiselle ja talvellakin tällä menee.
Painoakaan ei liikaa ole, helppo kiskoa ojasta, kokeiltu on..:mrgreen: