Foorumin hiljaiselon aikana johdotus on edennyt, kun aikaa on harvakseltaan liiennyt. No, johdotus on mielestäni edelleen kohtalaisen selkeää hommaa, mutta - jälleen kerran - tähänkin on syytä varata runsaasti aikaa. Jos piuhat eivät ole oikein, valot eivät tunnu toimivan. - Yllätys? Jonkinlainen kytkentäkaavio alkuperäisistä sähköistä kannattaa haalia! Tähän vanhaan Hondaan on nyt ollut käytössä netistä kaivettu vähän suttuinen kuva, josta johtojen värikoodien tulkkaaminen on mahdollista, mutta hidasta. Abiko-liitinten ja kutistesukan varastoja on pitänyt täydentää Motonetistä. Myös sulakkeita kannattaa hankkia ja sijoittaa systeemiin jo ennen kuin alkaa kokeilla mitään! Tätä kirjoittaessa ei vielä ole yhtäkään sulaketta palanut. Yleismittaria suosittelen lämpimästi apuvälineeksi.
Ja tässä yksi yleismittarivinkki, jos joku ei ole asiaa tähän mennessä tiedostanut: kahden mystisen johdonpään välistä resistanssia mittaamalla voi tarkastella, ovatko päät yhteydessä toisiinsa. Jos ääretön resistanssi -> ei todennäköisesti yhteyttä johdon päiden välillä. Jos resistanssilla on jokin äärellinen lukuarvo, päiden välillä on yhteys ja sähkökin voisi parhaassa tapauksessa kulkea.
Olisiko kenelläkään (hyviä) ideoita "tankin" virkaa ajavan lasikuituvirityksen pinnan siloittamiseen ja viimeistelyyn? Joo, lasikuitukitti varmasti toimii, mutta muutakin mieleen juolahtavaa saa nyt ehdottaa! Tuleeko mieleen jotain toteutusta, jossa valmis ulkopinta olisikin ihan muuta kuin sileälle pinnalle vedetty maali?