Noniin! Pyörä on kasassa ja ekat lenkit käyty heittämässä! Kone vetää nätisti, käyntiääni on puhdas ja miellyttävän terävä, voisin vaan kuunnella tuota tyhjäkäyntiä ja olla tyytyväinen.
Kasaaminen meni ilman suurempia ongelmia, kytkinkorin jouduin kolmesti irrottamaan kun ei tuo kiksin akseli mahtunutkaan sujahtamaan paikalleen korin ollessa kiinni. Sitten vielä laitoin kahdesti ajoitukset väärin kiksin rattaisiin kun en huomannut että niissä oli ne kohdistusviivat...
Lopulta kaikki kuitenkin meni harmoniassa paikalleen ja kone saatiin yläkertaa lukuunottamatta kokoon!
Tän jälkeen työnnettiin kone sivummalle ja otettiin sylinteri lähempään tarkasteluun. Pakoaukonsäätimen kunnosta päätellen jokin tiiviste oli falskannut pahemman kerran. Öljypaskaa ja karstaa oli ihan joka puolella. Kaikki purettiin ja putsattiin sekä tiivisteet uusittiin. Ainiin, ja jouduinhan mä yhen kannan rälläköimään talttapää-iskumeisselille sopivaan muotoon. Hitto että mä vihaan torxeja. Lopulta kaikki saatiin kuitenkin ehjänä kasaan ja Päästiin istuttamaan wössneriä sille tarkoitettuun koloon!
Tuosta etiäpäin en enää kuvia napsinu, mutta kylläpä kaikki varmaan tietää miten homma tosta jatkuu. Kansi kiinni, loput hilppeet kiinni, kone runkoon perkeleiden saattelemana ja sillee.
Seuraavaks olis tosiaan vuorossa smotovanteiden sovitus alle, lähinnä tuo etuvanne tuottaa päänvaivaa. Voi olla että täytyy koneistamolla käydä teettämässä akseli, tai sitten laitan nuo pirut myyntiin ja ostan suoraan uudet, noita semihalpoja nättejä vannesettejä kun on nyt tullut markkinoille melko hyvin! Rakennusintokin on taas korkeella kun toi kone tuli kasaan ja alkaa kevätkin jo saapua. Ens viikkoon!
TJ277
''We work jobs we hate, so we can get money we don't need, to buy stuff that we don't want, to impress people we don't like''