Tuohan on alumiininen nicasil pinnoitettu sylinteri.. eikö?
Ei tuossa mitään haittaavia jälkiä näytä olevan. Ellei nuo sitten tunnu sormella/kynnellä.
Korkeintaan koneistamolla hoonauttaa sen.
Sulanutta alumiinia männästä tainnut sulaa päähuuhteluaukon alapuolelle.
Jos pinnoite on huonossa kunnossa, silloin uud.pinnoitus tai sylinterin putkitus tehtävä.
Jälkimmäinen huonompi vaihtoehto. Pinnoitus maksaa n. 200€ tuon kokoiselle pytylle.
Ihmettelin tuota BR7ES tulppaa.. eikö noissa yleensä ole BR8ES tulppa?
Kaasuttimen säädöt olleet todella laihalla, tai jäähdytysnestettä päässyt sylinteriin kun tuollaiseen kuntoon päässyt mäntä.
Miten onko noissa uudemman mallin kotareissa sama runko ja takahäkki jos uusis tankin, -12 vuoden katesarjan ja penkin?
On erilainen runko ja takahäkki uudemmissa.