No tottahan kelpaa, pistä nyt tilinumerosi että edes postin maksan...
Tämä ei sitten ollu mikään unabomberien kutsuhuuto.
Tänään tapahtunutta(ja miksi ei eilisenkin):
-Uudet syttypuolat on hyllyssä, vaihtanen viikonloppuna
-tulpanjohtoa moisiin uutta
-kärjet ja konkat, eri liikkeistä, sama valmistaja
-kaasuvaijeria hieman tuorevoitelua varten(ja miksi ei muutenkin varalle)
-B9EG tulpat matkalle mukaan jos vaikka sattuisi käymään huonosti
-1l mobil 2-t superia, jeee
-21w vilkkupolttimo oikealle eteen 5w tilalle
-mustekaloja tarakkaa varten
Korvasin ilmanputsarielementin uudella, alkoi menemään kasaan jo. Revin tuorevoitelu vaijerista metallimutkan pois, ahisti niin suatanasti että alkoi vituttamaan + vaijerin säätö ei ollut mahdollista eli pirusti ölkkää meni. Synkkasin kaasuttimet(jälleen) tuorevoitelun takia. Päästin taas ylimääräsiä laatikosta pois, kumma kun tuntui että olisi tullut lisää öljyä sinne
Rasvasin ketjujakin mutta mokoma loppui kesken. On se perkele.
Tänään tuli aamulla taisteltua
Meinaan välillä ei vasen pytty käynyt, vaihdoin heti kun aloitti niin tulpan jonka jälkeen kävi taas nasevasti jonkun 5km, sitten alkoi taas. Ihmettelin tuota ja ihmetellessä alkoi taas käymään. Sitten taas lopetti, kävi, lopetti. Siinä sitten vittuunnuin kun olin jo myöhässä töistä ja sörkin sytyn piuhoja ja liittimiä, kappas toimii taas. Syynä ilmeisesti hapettuneet liitokset tai muuten vain löysät liitokset. Tämän huomasin siitä kun laitoin valot pois, pyörä sammuneena ja vilkaisin ampeerimittaria, alle puolet siitä mitä pitäisi kulua kun puolissa menee virtaa!
Mukava yllätys muuten oli se että pyörä on vienyt bensaa VAIN alle 5l satkulla! Tuosta 9,5l on vielä faija pöllinyt jokusen desin ruohonleikkuriin.... uskomatonta. Kohta tää romu räjähtää kun vie noin vähän. Niin ja semmosta vielä kun korvatulppien kanssa kuulee kahinat paremmin niin vitosen rattaat taitaa olla ehtoopuolella pikkuhiljaa kun kauhee kahina verrattuna muihin. Kutosella ei mitään erityistä eli ei kiinnosta.