Kawasaki Z750 -06

markketo
Pyörä:
ZX-6R
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
24.9.2003 21:36

ViestiKirjoittanut markketo » 27.7.2007 12:08

Aikuisten oikeesti kannattaa se pyörä joko kuristaa ja pitää sellaisena tai antaa olla papereissakin täysitehoinen. Papereissa 25kW on WCS tosi huono homma.
"Install the optional water temperature sensor to the optional water pipe and connect the sensor
and the optional meter unit with the optional harness." ZX-6RR Kit Manual
Mikaeli
Pyörä:
Kaikki myyty
Liittynyt:
2.2.2004 16:39

ViestiKirjoittanut Mikaeli » 27.7.2007 18:42

Tomppade kirjoitti:Se että kuukauden päästä lähden täältä kotoa mamman helmoista 400km päähän vaasaan asustamaan kerrostalokolmion. Niin tuli vain harkituksi kun kuluja tulee olemaan roppakaupalla enempää niin miksi säilöisin moottoripyörää pihalla kun se menee siellä huonoksi eikä sillä olisi varaa edes ajaa.
Vai että Vaasaan. Tervetuloa :)
Hawks
Pyörä:
KTM 690SM, 200SX
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
22.3.2005 23:43

ViestiKirjoittanut Hawks » 30.7.2007 10:40

Mites te minivilkkuja laitelleet olette "täyttäneet" sen vakiovilkkujen kiinnitysreiän? Kaverilla oli pyörässä ostaessa valmiina joku palikka sitä varten. Kenelläkään tietoa mistä semmosia sais?
jeba
Paikkakunta:
Naantali
Liittynyt:
2.7.2004 18:37

ViestiKirjoittanut jeba » 30.7.2007 19:52

Stormilta ainakin joskus on saanut.Tai sitten metallista leikkelet sopivan palasen ja vaikka 2 puolisel teipil vetää kiinni.
snuarrow Moderaattori
Pyörä:
r1100s
Liittynyt:
7.4.2003 15:48

ViestiKirjoittanut snuarrow » 31.7.2007 15:46

Hawks kirjoitti:Mites te minivilkkuja laitelleet olette "täyttäneet" sen vakiovilkkujen kiinnitysreiän? Kaverilla oli pyörässä ostaessa valmiina joku palikka sitä varten. Kenelläkään tietoa mistä semmosia sais?
isot prikat molemmin puolin. ne voi vaikka maalata mustaksi, niin ei haittaa ulkonäköön.
Eetu200
Paikkakunta:
lieto
Liittynyt:
30.4.2005 16:04

ViestiKirjoittanut Eetu200 » 23.4.2008 15:31

Jahas. Herätelläämpä taas tätäkin topikkia. Itellä ois nyt sellanen ongelma, kun vaihdoin tuossa öljyt ja öljysuodattimen sekä tulpat. Tämän operaation jälkeen laitoin pyörän taas nippuun ja laitoin käymään. Siinä sitten annoin käydä muutaman minuutin jotta öljy ehtisi kunnolla kiertää koneessa. Ongelma ilmaantuikin sitten, kun lähdin ajamaan. Öljyn merkkivalo ei sammunutkaan totuttuun tapaan, vaan jäi palamaan. Mistä moinen voisi johtua? Laitoin kyllä öljyä tarpeeksi ja tarkastin vielä silmästä, että on varmasti tarpeeksi. Laitoin vielä uudestaankin käymään ja tutkisin, mutta sama ongelma edelleen. Mikäköhän tuon aiheuttaa? Katsoin vielä kaikki liittimetkin sen varalta ettei jäänyt jokin niistä yhdistämättä, mutta kaikki näytti olevan ok. Ehdotuksia vian etsintään? :S
Kwaak kwaak!
http://s1.fi.gladiatus.com/game/c.php?uid=38036
markketo
Pyörä:
ZX-6R
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
24.9.2003 21:36

ViestiKirjoittanut markketo » 23.4.2008 16:03

Annat käydä muutaman minuutin, kierrätät hieman ja jollei vieläkään sammu niin lisäät hieman öljyä ja toista. Itsellä kävi samoin kesällä öljyjä vaihtaessa, eikä valo sammunut vartinkaan käymisen jälkeen. Vasta kun antoi kunnolla kierroksia (6-9krpm).

Ihan mutuna muistelisin, että paineanturin lähettyville saattaa jäädä ilmalukko, mistä tuo johtuu.

Tietysti jos jostain vuotaa öljyt pois, niin ei kannata sen enempää kierrätellä...
"Install the optional water temperature sensor to the optional water pipe and connect the sensor
and the optional meter unit with the optional harness." ZX-6RR Kit Manual
Eetu200
Paikkakunta:
lieto
Liittynyt:
30.4.2005 16:04

ViestiKirjoittanut Eetu200 » 23.4.2008 17:14

No perhana! Tuo tosiaan tepsi, maltti on siis valttia tuossakin asiassa. Kokemattomuuden piikkiin siis :D Kiitos vinkistä, olin oikeasti jo huolestunut..
Kwaak kwaak!
http://s1.fi.gladiatus.com/game/c.php?uid=38036
ralliraita
Pyörä:
Not so minty929
Paikkakunta:
Helsinki a.k.a stadi
Liittynyt:
10.8.2004 18:51

ViestiKirjoittanut ralliraita » 11.5.2008 23:18

Mites tässä zetassa ajoasento?, kun on erilainen stonga ja näyttää muutenkin tollaselta tappelijalta, kyykkyä tekis mieli mutta 636 ajaneena en todellakaan pitäny siitä ajoasennosta :S
kassalla.
teude
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
25.4.2005 21:25

ViestiKirjoittanut teude » 12.5.2008 0:35

Pysty, niinkuin nakuissa yleensä. Tosin aikamoinen viragotanko tässä vanhassa Zetassa, se kannattaa vaihtaa pois samantien :D
Tomppade Moderaattori
Pyörä:
Kawasaki AR125 -84 Suzuki SV1000S -05 & Pitpro Pro -07
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
28.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut Tomppade » 2.6.2008 11:44

Lauantaina vahtoi zeta viimein omistajaa, hieman ehkä haikein mielin mutta tyytyväinen olen, tästä on hyvä jatkaa sitten taas joskus kun uutta "isoa pyörää" ostelen. Nyt jatketaan piikeillä ja intillä, soon moro.
"Elämä on ihmisen parasta aikaa" - Matti Nykänen
Darb
Liittynyt:
11.4.2006 20:49

ViestiKirjoittanut Darb » 17.6.2008 22:30

pari kysymystä olis ko. pyörästä. Mistä näihin saa putkia? Jotaan sliparia löysin heti Saksasta. Ja paljon tälläinen imasee satasella?(huomasin, että matka-ajossa 5l,mutta normiajo lähinnä kiinnostais.)
Spine^
Pyörä:
Työsuhde.
Paikkakunta:
Aurinkolahti
Liittynyt:
2.11.2002 0:52

ViestiKirjoittanut Spine^ » 18.6.2008 8:08

kaupungissa ku pyörii ni sellanen 6-7 litraa ja ajaa vähänkään "urheilullisemmin".

slipareita saa suomesta aivan joka kaupasta ja hinnat on edullisia. esim ALLRIGHT,STORM,MOTOHELL,TOKIMOTO JNE

samalla kannattaa muuten ostaa hiukan tiheemmät välit, vakiovälit on niin pitkät ettei kutosella edes kierrä loppuun asti.
JayEll Moderaattori
Pyörä:
ZX12R -03, GSX 500cc R4, Honda NSR
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
31.3.2004 20:48

ViestiKirjoittanut JayEll » 18.6.2008 8:08

Darb kirjoitti:pari kysymystä olis ko. pyörästä. Mistä näihin saa putkia? Jotaan sliparia löysin heti Saksasta. Ja paljon tälläinen imasee satasella?(huomasin, että matka-ajossa 5l,mutta normiajo lähinnä kiinnostais.)


Kyllä näihin putkia saa esim. allrightilta, stormilta, Duellilta jne.. Itelle tuli Devilin rööri öö.. mikä se firma mahtoi olla.. motoring tai joku vastaava.. Kuitenki.. Sitä putkea itse suosittelisin, kauniit ja kuuluvat mörinät..

Ja eikös normiajo ole about sama asia ko matka-ajo? Vai jos meinaat, et lähtee risteyksistä kierroksilla liikkeelle, eikä silleen alle 6000rundia, ni ite sain kauden alussa kulumaan n. 6,5l.. Nykyään ei jaksa niin paljoa repiä aina.. :D ja kone vääntää alhaaltakin, ni ei niitä kierroksia tartte.. Hymy nousee vähemmälläkin.. :)

E:Olinpa hidas.. ja edelliseen viitaten.. Toi kutosella loppuun ei välttis ole niiiiiiin oleellinen asia? Pikkasen keveemmät välit sais kyllä olla, täytyy myöntää.. Mut ei tosta syystä
~ Käyttömopojen kirjo: Z750S -> ZX12R -> ZZR1200 -> GSX1400 ~
~ Muut lelut: GSX500 -83, NSR125 -01 ~
Darb
Liittynyt:
11.4.2006 20:49

ViestiKirjoittanut Darb » 18.6.2008 15:05

saako muuten suoraan alla 25kw tai 25kw settei tehä? vai täytyykö vaa vetää kaasukahvasta..