Kiitän! Tässähän alkaa jo kärsimään vieroitusoireista, kun kwaka olis ajokunnossa, mutta kortin suorittaminen on kesken. Eka ajo on vasta ens viikon jälkeen.....
Tottakai silti vähän välillä täytyy käydä tyypittelemässä. Etujarruletkun kävin purkaamolta hakemassa ja kaikki muutkin jarrut pelaa nyt. Käppärin satulassa on vielä vanhat palat, kaikki muut uusia. Ferodon litkut joka paikassa.. Enää mittariston piuhat, niin tää on täysin valmis.
Komiasti kevenee nokka! Täytyy varmaan hommata eteen piikin isompi ratas.. Keula on muutenkin aivan holtittoman olonen. Loivaan kurviin kiihdyttäessä ei meinaa saada mitään tuntumaa ohjaukseen.
Tuossa yhtenä päivänä olin vajaa tankillisen verran pitämässä hauskaa ja alkoi vasta hitaat keulat ja tasakaasulla vetämiset pysymään hanskassa. Perus sikailua tuli myös harrastettua ja hytti sojossa saa suht nätisti vedettyä pakan läpi.
Vasemman pumpun stefa korkkasi jo ekana päivänä, ja kytkin taitaa hiukan luistaa johtuen varmaan öljyistä.
Galleriaan lisäsin parit kuvat.
OmNom!"Mulla jäi PÄÄ Prisman liukuoven väliin, kun olin pieni. Siksi olen tällainen."