Sudee kirjoitti:Jo on pitänyt kumi katuun lyödä.
Mä en muuten, mutta muistaakseni lueskelin noita miittitopikkeja jonkun aikaa sitten ja Janne puhi siellä, että teiltä on tulossa porukkaa, mutta saatan muistaa väärin.
Ilmeisesti saatat muistaa väärin.
Pumpuista sain stefat ja pölysuojat vaihdettua, ölpät pitäisi vielä ruutata sisään ja pultata keula takaisin. Töissä vierähti tänään taas sen 13h ja melkosesti olis muutenkin ylitöitä tarjolla, että ei oo pahemmin jaksanut laitella. Onneks nyt sataa joka päivä, niin sillä ei niin väliä olekaan. Eka ei meinannut millään järjellä saada noita keulapamppuja auki. Räjähdyskuvankin löysin, mutta eipä tuo auttanut yhtikäs mitään. Päätin mennä TS-Racingilta kyselemään, ja käskivät painamaan pumppua kasaan samalla, kun vääntää alapuolella olevaa kuusiokolo-pulttia auki.. No perhana sehän lähti samantien ja koko hommassahan näin ollen kesti puolisen tuntia. Siinä samalla TS:llä käydessä pyöräyttivät vanhan takasen pois ja laittoivat uuden (käytetyn) paikalle. Reikähän siellä tietysti oli, mutta hommasin jo JannePalta melko loppuun ajetun Pilot Powerin.
Piti tuossa edellisessä postauksessa jo mainita, että jos jollain sattuu olemaan ylimääräisenä/tietää kenellä olisi, niin tarjotkaa jotain asiallista pääsylinteriä tuon 4-mäntäisen Nissinin kaveriksi. Jollei muuta löydy, niin täytyy tilata se kuuluisa 13mm Magura. Tällä hetkellähän tuossa on muistaakseni perus 16mm Nissin ja jarruteho on aivan perseestä. Pari viikkoa sitte tuli sen verran haettua käppärille tuntumaa, että sellasta kävelyvauhtia sai vedeltyä jarrua vasten, mutta ei sitä kauaa sormet kestä. Xenonit on myös ostoslistalla.