Jees! Morjes taas, vähä unohtunut päivitellä mutta täälä on jatkunu kotari hommat koko ajan.
Uutinen nro.1 lienee että meitsi viimeinkin MONIEN hankaluuksien ja mutkien kautta sai kun saikin sen A2 kortin
Nelipätkällä siis ajettu jo noin 12h katuajoa ja ölpät ja suodattimet vaihdoin jo kertaallee 10h jälkeen, Castrolin öljyt, 10w40.
Kuvan otto hetkellä siis alle 10h kokemusta nelipätkällä, Kyllä se tuntuma alkaa pikkuhiljaa löytämää ja keula tuppaa pysymään jo ihan hyviä matkoja ilmassa.
Kolmosatkulla ei oo kerinny pahemmin ajelemaan, vaihtelin öljyt, pesin suodattimen, perus huoltoa ja samalla iskin kiinni tuntimittarin Teline harjattua rosteria. Nykyään oikeistaan kaiken mitä teen teen harjatusta/kiillostetusta rosterista. Pari kertaa ehtiny ajella sillä ku vähä toi nelipätkä vieny ajan eikä oo ollu kärryäkää aina käydä ajelemas.
http://youtu.be/2Rhxi12qzqQSiinä pieni videopätkä miten kävi kun olin tuola meidän omassa metsässä ajelemas vähä rämeikössä xD Ekaa kertaa tuola möyrys ja piti vaa liikkua eteenpäin ja reittivalinta osottautu vähän huonoks...
Siinä pieni kuvasarja millasta mettäpätkää siel ny sit on (meni tosi pieneks, ehkä siitä saa jotain selvää?)
Eipä siinä, nyt sadepäivinä ehtiny kotarii kiillotella, putsailla ja vahailla. "Katkeemattomat" kahvat vaihoin suosiolla pois alta nytkun tuo keulan ja perän nostelu himo alkaa kasvaa enempi... tiedätte kyllä miksi. Samalla tuli vaihdettua säädettävä kilberin teline perus kotarin vakiolippaan.
Tuli myös mittaristo setvittyä läpi kun ei nappulat toiminu ollenkaa -> mittari atomeiksi, johdot uusiks (tietysti juottamalla ja kutisukalla) ja selviski että ne nappulat olis paskana, no nyt mulla on johdon pätkät maskin takana (tietysti kosketus suojattuna) millä pystyy mittaria kelaa ees taas, ehkä niillekki keksitää joku parempi ratkaisu kun keritään.
Mitää vikaa tosiaa nelipätkässä ei oo ollu, vähän tuntuu keuliessa (en käytä siis nostamiseen kytkintä ollenkaan) 2-3 vaihdossa kytkin luistavan, ehkä ei pitäs olla yhtää vetoa päällä kun vaihtaa tai sit vaan rempata kytkin jossain vaiheessa. Saapa nyt nähä, toisaalta kun voi olla että ite epähuomiossa sählätessä painan kytkintä hennosti ni tietysti se heti sitten luistaa? Muuten ei tykitellessä tai mitään luista.
Jos joku tätä lukeva miettii kannattaako ostaa kadulle tommonen nelipuokki niin näillä kokemuksilla suosittelen 100% varmuudella! Todella mahtava peli, vääntöä on, ei tukkeudu vaikka ajais pintakaasulla, bensaa menee todella vähän vaikka leikkis vähän, voi moottorijarrutella(kiva höpinä
) ja voimaakin löytyy sen verta että keula nousee ilosesti!
Eipä muuta, kahtellaan jos ehittäis välillä enskaamaan!
Tossa vielä mun yt kanava, pakko nyt hehkuttaa sitää jos sinne sais vaikka jonkunlaista smotoilu/enskailu koostetta tässä lähiaikoina
https://www.youtube.com/user/OvikilitInstagramissaki saa käydä vilkuilemassa: Vincenttjohannes
Kiitos ja kumarrus!