Spit#1 kirjoitti:... Miettinyt hommata väliaikaisesti jonkun kuramopon, että pääsis mehtään riehumaan.. Tai niin kuin jo tuli mainittuakin, eli en usko, että kawasakiakaan ihan vielä talviteloille sentään laitetaan.
Jep jep, eli viime lauantaina vapinoissani tuli parisen tuntia Kwakaa ulkoilutettua. Parin viikon tauon aikana ollaan takarengaskin vaihdettu, mutta nätisti se siitä taas lähti pyörimään. Olihan siinä välissä pakko käydä mutkapätkilläkin rajotinta hakkaamassa. Ja mitä noihin kuntopyöriin tulee, niiiin....
Tarkotus oli pysytellä Kawasakeissa, mutta tuli perinteiseen tapaan pari muuttujaa matkaan. Yhtään en ostosta kadu, siis aivan loistava värkki! Jollei kuvasta selviä, niin 250sx:stä siis kyse. Parin päivän aikana tullut joku 4-5h harrastettua sekalaista ajoa ja kai sitä pitäis radallekin joskus eksyä. En mä silti Kawasakia oo jättämässä, täytyy nyt saada eka nää pahimmat motocross-poltteet pois alta.
On se vaan hieno laji tämäkin, arvostan!
Miggu93 kirjoitti:... Erittäinki ikävää kyllä kikkailijoitten kannalta kun ikinä ei tiedä missä autossa se kortinsyöjä istuu
E: Nii ja eihä sen harrastukse tollasee sivuseikkaan kuulu kaatua, pikku leffantynkää odotellaan...
Ikävintähän tässä on se, että ne kikkailupaikat on niin vähissä. Muutama kämänen piha välillä löytyy, ja niistäkin tullaan häätämään pois, tai vaihtoehtoisesti ovat heti kilauttamassa poliisille. Luulis se niitä paljoa häiritsevän, jos perus circle reeniä vetelee niin, ettei meteliä synny juur ollenkaan. Se taas tietää vaan sitä, että hermot menee ja täytyy keskelle kyliä mennä sikailemaan. Siitäpä vasta ne poliisin linjat alkaakin kuumina käymään. Nooh, perjantaina taas laitokselle käymään. Luultavasti osaavat silloin jo sanoa tulevat sanktiot.
Videon tekemisen kannalta en uskalla mitään vielä luvata. Kyllä se itseltä luonaa tuonne mennä pyöritteleen, mutta se on eri asia, jaksaako sinne ketään kameran kanssa tulla. JannePa saa myös sanoa tähän oman sanansa?
OmNom!"Mulla jäi PÄÄ Prisman liukuoven väliin, kun olin pieni. Siksi olen tällainen."