PC25 ehostelua stuntti kuntoon

n3d
Pyörä:
Kymco
Liittynyt:
30.5.2010 12:22
Re: PC25 ehostelua stuntti kuntoon

ViestiKirjoittanut n3d » 4.4.2013 21:12

suurpasko kirjoitti:
n3d kirjoitti:Nyt kun oon PC kaksvitosta pyrkinyt myymään, niin väki on kyselly tämän uuden ajokorttimääräyksen johdosta alkuperäsiä tehoja. Paljonko se mahtaa olla 91vm mallissa? Rek otteessa ei lue alkuperäsiä, lukee vain nyky 25kw.

Mulla muuten lukee rekisteriotteessa rajoituksena kahvan kääntökulma 20 astetta. Mikään ei siis estä minua laittamasta siihen ruuvirajoitinta tai pikakaasua, kun ei ole kerrottu miten se kääntökulma on rajoitettu.


Löytyskö linkkiä myynti-ilmotuksee?


Laitan YV niin ei tarvitse moittia mainostamisesta.
Parraiten varmaan löytää stuntit kun laittaa vaan nettimoto hakukenttään ´stunt´.
Ei sitä kyllä uudella kortilla saa ajaa. Liekkö millään kuussatasilla. On siinä uusilla kuskeilla varmaan vaikea löytää sopivaa pyörää kun ei ole 35kw kuristettuja kellään ja 125-600 välisiä pärrämalleja on aika vähän. Ainakin kyykkyjä.
AceFin Moderaattori
Pyörä:
Skyteam Monkey 125cc-->160cc -07, 525 EXC -03, GSX600F -91
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
20.4.2011 19:45
Re: PC25 ehostelua stuntti kuntoon

ViestiKirjoittanut AceFin » 4.4.2013 22:57

Sepä se, niitä ei ole juuri ollenkaan, etenkään noita hintaluokkaan sopivia. Jotkut 88 ja vanhemmat cebarit on käsittääkseni alle 70 kW, mutta niissä mennään jo kaikin puolin omaan makuun turhan kauas historiaan.
EXC 525 || Youtube-kanava
"Kuka teistä finninaamoista nussi mun hanskat?" -MP
Scaleo1
Pyörä:
CBR 600cc F2
Liittynyt:
3.10.2008 22:07
Re: PC25 ehostelua stuntti kuntoon

ViestiKirjoittanut Scaleo1 » 5.4.2013 0:18

n3d kirjoitti:Jees jees. Ettet vaan hitsatessa polttanut niitä jarrusatulan tiivisteitä?
Itelläkin käppäri vaiheessa eikä jalkajarrukaan ole valmis ja kohta pääsis jo kelien mukaan ajamaan hiekkasille kaduille.

En polttanut. Käppäri pelittää, mutta menee lukkoon vain kahdella sormella painaessa, yhdellä sormella ei tahdo mennä lukkoon sitten millään.

Ihan vaan vinkkinä, että Yamaha FZR 600 on vakiona 67kw tehoissa. Sellanen varmasti ihan hyvä aihio jatkojalostukseen, jos uusi kortti rajoittaa pyörän hankintaa. Itse lähtisin myös katsomaan esim nelisatasia kawoja, vaikkeivat kovin tehokkaita olekkaan...
Honda Cbr F2 600cc Klik
Youtube channel Klik
n3d
Pyörä:
Kymco
Liittynyt:
30.5.2010 12:22
Re: PC25 ehostelua stuntti kuntoon

ViestiKirjoittanut n3d » 5.4.2013 19:43

Siinon niin pieni levy että vaatii paljon voimaa.
Ihte teetin 270mm levyn laserilla ja tuet 2x 750 kawan nelimäntä satuloille.
Ilmasin jo levylle kokeeksi ja se on kevyempi käyttää kuin etujarru.
Normijarrulla ei pystynyt ottamaan kulmaa kaks päällä.

Jarrut miltei kuosissa, mutta moottori ei vaan hyrähdä käyntiin nyt.
Starttaa hyvin mutta sillon kun lupaa niin kuuluu kova paukaus.
Vaihoin vanhat bensat, mutta vika saattaa olla tulpissa.
Pitääkö siis purkaa mitä että saa tulpat vaihdettua? Tankki irti?
Nostin tulpanhattua tuolle sun keulitus kuvalle.
Tulpanhattu vaan vaikuttaa aika pitkältä pois otettavaksi.
Käytössä on autoliikkeen korjaamohalli eli ei ole kaluista kiinni.
n3d
Pyörä:
Kymco
Liittynyt:
30.5.2010 12:22
Re: PC25 ehostelua stuntti kuntoon

ViestiKirjoittanut n3d » 5.4.2013 19:49

.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Scaleo1
Pyörä:
CBR 600cc F2
Liittynyt:
3.10.2008 22:07
Re: PC25 ehostelua stuntti kuntoon

ViestiKirjoittanut Scaleo1 » 5.4.2013 21:56

Tankki, putsarin kansi, putsari, putsarin pohja, suojakumi. Tämän jälkeen mahtuu pitkällä hylsyllä ja nivelellä vaihtamaan. Nelosen tulpan mahtuu vaihtamaan välistä, ei tarvi niveltä...
Honda Cbr F2 600cc Klik
Youtube channel Klik
n3d
Pyörä:
Kymco
Liittynyt:
30.5.2010 12:22
Re: PC25 ehostelua stuntti kuntoon

ViestiKirjoittanut n3d » 6.4.2013 0:34

Heitä tollanen osiris setti levy ja tuki siihen ja pultilla vedät 15mm jatkot käppärisatulalle.
Ottaa sitten koko pinta-alalla ja levyn koko keventää molenpia jarruja.
€uro logot silmissä tietenkin ilmoitan.
140 € saat satsin jos jätän hitsauksen ja holkin hommaamisen sulle.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Scaleo1
Pyörä:
CBR 600cc F2
Liittynyt:
3.10.2008 22:07
Re: PC25 ehostelua stuntti kuntoon

ViestiKirjoittanut Scaleo1 » 15.4.2013 22:28

Elikkä ongelmat jarrujen kanssa jatkuu. Jalkajarrukin täysin tunnoton. Välillä renkaan saa lukkoon ja välillä ei. Joutuu kumminkin polkasemaan aika kovaa ja välituntuma on aika huono. Käppäri ei toimi vieläkään.

Tänään katsoin jarrulevyä ja se on kulunut aivan piloille. Täynnä uria ja joistakin kohdista kulunut vinoon. Ilmeisesti tämä ollut huonosti toimivan jalkajarrun syytä. Jalkajarrupaloihinkin pääsi silloin käppärin hajoamisen yhteydessä jarrunestettä, joten jarrun takkuaminen johtuu luultavasti osittain siitä.

Jokatapauksessa tälläviikolla on tulossa Nissinin 4-mäntänen satula käppärille. Sekä jalkajarrulle että käppärille olisi tarkotus hakea uudet jarrupalat ja näiden lisäksi parempi kuntoisempi jarrulevy purkuosana.

Alkuun oli tarkoitus laittaa big rotor kittiä, mutta koitetaan nyt alkuun näillä :)

Pistetään nyt vielä yksi hyvä kuvakin. Keuliminen sujuu jo jotenkin tyhjäkäyntiä vasten. Circleä on tullut harjoteltua, muttei meinaa taittua millään yli neljäsosa kierosta. Sais vaan jarrut pelaamaan niin pääsisi treenaamaan kunnolla.
Kuva
Honda Cbr F2 600cc Klik
Youtube channel Klik
Juussoo
Pyörä:
636B
Paikkakunta:
Sastamala
Liittynyt:
23.1.2010 23:34
Re: PC25 ehostelua stuntti kuntoon

ViestiKirjoittanut Juussoo » 15.4.2013 22:59

Itsellä täysin samaa ongelmaa jalkajarrussa, käppärin kanssa ei ole isompaa ongelmaa ollut vaikka sais sekin teholtaan ehkä parempi olla. Kaverin pc25 jalkajarru yhtä paska, joskin teho kokoajan sama eikä vaihteleva. Mikä näissä mättää? Seuraavaks jotain zx-6r kokonaista takajarrusysteemiä ja bigrotoria...
SickBastardsStuntCrew! http://www.facebook.com/SickBastardsStuntCrew
Scaleo1
Pyörä:
CBR 600cc F2
Liittynyt:
3.10.2008 22:07
Re: PC25 ehostelua stuntti kuntoon

ViestiKirjoittanut Scaleo1 » 15.4.2013 23:05

Itellä kyllä rokkas viimekesänä orkkis jarru pirun hyvin, kun herkistelin kaikki männät, pistin uudet palat ja teräspunosletkun. Tällä hetkellä tuo huono toiminta johtuu 95% varmuudella siitä, että jarrupalat imeny jarrunestettä ja levy kulunu pilalle.

Voin informoida jarrun toiminnasta lisää tällä viikolla, kunhan saan uudet osat käsiini :)
Honda Cbr F2 600cc Klik
Youtube channel Klik
|Jamppa|
Pyörä:
KTM EXC 125 -05
Liittynyt:
13.6.2012 22:27
Re: PC25 ehostelua stuntti kuntoon

ViestiKirjoittanut |Jamppa| » 16.4.2013 11:44

Joku ottanu kyllä hienon kuvan ;)
n3d
Pyörä:
Kymco
Liittynyt:
30.5.2010 12:22
Re: PC25 ehostelua stuntti kuntoon

ViestiKirjoittanut n3d » 19.4.2013 23:10

Hei paljon sulla tulee pumput tpalan yläpuolelle? Onko ne vakiona yhtä paljon kuin sulla vai ootko madaltanut keulaa?
Mulla on vissiin fättiksen takia keula korkeana. Mutkassa kun napauttaa kytkimellä niin ei mene luisuun vaan nousee keula.
Saisko ne pumput jotennii lyhennettyä ja miten se vaikuttas? Jäykentäs vissiin?
En oikein tiedä mitä siellä pumpun sisällä on kun en oo edes mopoon keulan stefoja vaihtanut.
Scaleo1
Pyörä:
CBR 600cc F2
Liittynyt:
3.10.2008 22:07
Re: PC25 ehostelua stuntti kuntoon

ViestiKirjoittanut Scaleo1 » 23.4.2013 22:12

Nissinin satula kiini. Tekasin sille tossa eilen pikasesti tollasen adapterin. Hitsaukset näyttää vähän tökeröiltä kaukaa, mutta ovat kyllä sulaneet ihan hyvin. Hitsattu useilla välijäähdytyksillä vetelyn välttämiseksi, joten hitsauspalko ei ole aivan yhtenäinen :)
Kuva

Tuntuma on tehokas, mutta järjestelmässä on ilmeisesti vielä ilmaa. Kahvassa useampi sentti tyhjää liikettä ja painuu lähes kiini kahvaan jarruttaessa...
Honda Cbr F2 600cc Klik
Youtube channel Klik
Haatsi
Pyörä:
Oliskin.
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
7.4.2005 22:21
Re: PC25 ehostelua stuntti kuntoon

ViestiKirjoittanut Haatsi » 23.4.2013 22:19

Tota ei kyllä ilmaa enää kun alipaineella koska satula on ylösalaisin.
Scaleo1
Pyörä:
CBR 600cc F2
Liittynyt:
3.10.2008 22:07
Re: PC25 ehostelua stuntti kuntoon

ViestiKirjoittanut Scaleo1 » 23.4.2013 22:50

Tietenkin se oli ilmauksen ajan oikein päin ja ilmasin muutenkin alipaineella. Sinne vaan kiiressä jäi vielä johonkin ilmaa :)
Honda Cbr F2 600cc Klik
Youtube channel Klik