Hips hei, pientä raporttia tännekkin taas
300 ->
Nyt tunteja on alkanut tulemaan enemmän kun tullut aktiivisesti käytyä ajelemassa, nopeudet metässä ja pyörän hallinta on parantunut todella paljon. Ekat kunnon kämmitkin tuli vedettyä (eturengas juuren mukana alta ja suoraan kallioon keula edellä vinottain, on myös videolla joka tulee kun jaksan taas editoida
). Ei onneks kuskille sattunu muutaku rannetta vähä jomotti... Pyörällekkää ei käyny mitään, etuloksuun naarmut ja käsisuojista irtos maaleja, vähällä selvittiin.
Tosiaan toimii kuin unelma, tykkään tosta pyörästä todella paljon, voimasta ei ole vieläkään ollut kertaakaan pulaa
Mitään vikaa pyörässä ei ole, öljyjä oon vaihdellut noin 5h välein (castrol), ilmanputsaria pessyt aina kun ollut paskanen ja perus huoltoa. Ktm vihaajat anteeksi mutta sanon suoraan että tämmönen kyllä hakkaa gas gasit ja kawasakit ihan satanolla... (henk. koht. kokemusta löytyy siis gg 125, kawa kxf250)
(kuva videolta leikattu, videota tulossa kuhan saan noista yli 10h go pro matskuista editoitua jonkun 3-5min pätkän)
Kolmisatkuun pitäs tehä täydellinen alustan säätö, kotarin ohjekirjasta tais löytyä ohjeet, itsehän painan 60kg joten sen mukaan pitäs kehittää säädöt... Oon hatusta heittämällä löydänny keulaa (ylhäältä ja alhaalta 5 naksausta pois) ja keveni heti metässä ajo, alustahan on säädetty +80kg kuskille.
(mopo ja sen kuski, aikataiteellinen??
)
Eipä siinä, tänäänkin on tarkotus lähteä joutsaan mökille paahtamaan JoSeMoRa (googlaa
) enskareittejä, tiedä vaikka eksyis ihan crossiradallekkin :O!!
Kolmisatkun kilvityksestä sen verran että COC todistus on mulla kourassa! Omistus historiasta tiedän jo 3 ensimmäistä omistajaa (örten -> yksityinen -> örten). Örteniltä lupasivat tämän viikon lopussa selvittää kelle pärrä heiltä meni. Tietysti tiedän keltä itse ostin pyörän ja hänen kaveri on taas sitä edellinen omistaja... Ehkä se alkaa tästä selviämään.
To-do-lista ->
-Ostin erittäin paskat katteet kotariin (rumat, rikki, eriparia) laitan ne kiinni, kaverilta saan ruttusen paisarin lainaan. Myös +300h ajetun mittariston ostin. Ei siinä, mutta käsittääkseni "huono" kuntosena noille on halvempi vero...
-Omistushistoria kokonaan, jokaisesta väliomistajasta pitää olla luovari tai kopio luovarista
-Vilkut, vakio putki, vakio vaimennin, vakio kilventeline kilven valolle, töötti kiinni. Kalvo pois, tehopolttimo pois, tilalle vakio, lediparkki pois.
-Tilattiin kotarin tehtaalta asti TYYPPIKILPI tarra, joka varmasti kuluu ensimmäisen 10h aikana pois johtuen että se on siinä ohjausputkessa sillein että kaikki johdot hinkkaa siihen kokoajan. Makso 80e yks tarra, no ei ole elämä helppoa.
-Kuha nyt on omistushistoria selvillä pääsen hakemaan varmistan trafilta että mulla on kaikki tarvittava ja päästään hakemaan verotuspäätöstä??
-No verot tietysti maksettuna ja konttorille pyörä "katulaillisessa" kunnossa ja rekisteröinti katsastusta kehiin... Sen jälkeen mulla pitäs olla valkokilpinen pyörä?
Ainiin ja iskarin laakeroinnit on väljät alapäästä, ne pitää varmaan vaihtaa katsastukseen? Ne on vaan tyhmäkohta ku vaihat ne ni ne on kyllä heti uudestaan väljät
450 ->
Ei siinä mitään, 194h on mitskussa, toimii kuin unelma, öljyjä ja suodattimia vaan vaihdellut ja perushuoltoa ja pyörä on suoraansanoen mahtava.
Tosin nyt mulla olis lauantaina taas ostaja ehdokas tulossa katselemaan pyörää, saa nähän miten käy, emmä siitä ala ilmasiks luopumaan, mieluummin ajan itse
Myös tämän luontoista materiaalia löytyy goprolta vaikka kuinkapaljon
Hyvämopo, ei voi muuta sanoa.
Tosiaan meitsi lähteekin 7. inttiin joten jää varmaan mopoilut aikapahasti, no jos sieltä joskus lomille pääsee ni kolmisatkuuhan se pitää lähtee mettään rääkkäämään! Ennen inttiä koitan vielä editoida mukavan 5min koosteen enska/smoto ajeluista ja uppailla youtubeen??
Siitä vielä päivän piristys
DDD!!!!
http://youtu.be/2X96IRYodKoEi mulla muuta -> joutsaan