bore69 kirjoitti:Antakaas hyviä vinkkejä miten tuo operaatio noin kotiolosuhteissa olisi mahdollista tehdä. Käytiin rvan kanssa ajelemassa ja huomasin perässä ajellessani, että taitaa käydä toi '84 aikas paksulla (siis se savu. Samaa kyllä epäilen tosta '86 vermeestäkin. Elikkäs mitenkäs noi kaasarit sais suunnilleen kohilleen.
1WT mallin perussäädöt kaasarille:
Pääsuutin: 185
Neula: Toinen pykälä ylhäältä (Olikohan neula 5L20)
Tyhjäkäyntisuutin: 27,5
Ilmaruuvi: 1 1/2 kierrosta auki
Powerjetit: 55/65
Siitä sitten liikkeelle. Pääsuutin on vakiokoneelle ihan kohillaan, mutta neulan kanssa voi pelata osakaasun osalta aika pitkälti. Neulat/neulaputket kannattaa tsekata, ettei ole kuluneet.
31K mallista en ulkoa muista, kun siinä on kaasarit ilman powerjettejä, mutta pääsuutin muistaakseni 220 tai 230. Muutenhan siihen pätee samat säädöt, kuin 1WT:hen.