bore69 kirjoitti:Antakaas hyviä vinkkejä miten tuo operaatio noin kotiolosuhteissa olisi mahdollista tehdä. Käytiin rvan kanssa ajelemassa ja huomasin perässä ajellessani, että taitaa käydä toi '84 aikas paksulla (siis se savu . Samaa kyllä epäilen tosta '86 vermeestäkin. Elikkäs mitenkäs noi kaasarit sais suunnilleen kohilleen.
1WT mallin perussäädöt kaasarille:
Pääsuutin: 185
Neula: Toinen pykälä ylhäältä (Olikohan neula 5L20)
Tyhjäkäyntisuutin: 27,5
Ilmaruuvi: 1 1/2 kierrosta auki
Powerjetit: 55/65
Siitä sitten liikkeelle. Pääsuutin on vakiokoneelle ihan kohillaan, mutta neulan kanssa voi pelata osakaasun osalta aika pitkälti. Neulat/neulaputket kannattaa tsekata, ettei ole kuluneet.
31K mallista en ulkoa muista, kun siinä on kaasarit ilman powerjettejä, mutta pääsuutin muistaakseni 220 tai 230. Muutenhan siihen pätee samat säädöt, kuin 1WT:hen.