isoEGO kirjoitti:snuarrow kirjoitti:isoEGO kirjoitti:pelkkää vanhaa legendaa tuo v2:n "mahtava" vääntö...
käy edes kerran kokeilemassa ni tiiät, se on eri asia että se huippuvääntö tulee 5k rpm mitä 12k rpm
onhan noita ajettu(12 firebolt bulu, veturi, tellu ärrä, superduke...). sama se missä se huippuvääntö tulee, jos käytännössä läpi kierrosalueen rivinelkku kuitenkin vääntää saman verran tai paremmin... v2 tuntuu helvetin väännökkäältä kun se kone vetää tasaisesti koko alueen, eikä tuu missään kohtaa rajummin voimaa. netti on tulvillaan v2 vs r4-vääntöä ja faktat on lyöty pöytään moneen kertaan. ei muuta ku tutkimaan...
Juu, itse jo kerran esitin käyrät samanikäisistä VeTuRista ja Bladesta; Blade antoi voimaa aikas monta kymmentä hevosta enemmän kuin veturi, ja kaikenkukkuraksi aina kolmesta tuhannesta kierroksesta ylöspäin bladen vääntökäyrä oli aina korkeammalla kuin veturin.
Veturin käyrä
http://www.edu.stadia.fi/~0602218/Isotkuvat/dyno3.JPG
Blade:
http://media.photobucket.com/image/hond ... 08gsxr.jpg
Juu ei ole nyt mitenkään kaikista eksaktein postaus, mutta jo noista on nähtävissä se väännön ero. Blade työntää jo 4krpm kierroksilla kovemmat väännöt mitä VTR.
Dank memes melt steel beams.