Kylläpäs sitä ny on kaikki kyselemässä. Halvemmalla pääsette, ku kattelette nettimotosta.
Luultavammin en ihan hetkeen ole kikkailuja lopettamassa, vaikka välillä jo polttelis hommata bleidi faitteri-aihioksi ja heittää vähän jatkoa persukseen.. Mietitääs sitte uudestaan, ku oon jonkun raajan saanut niin tohjoksi, ettei pyörän päällä hyppelyt enää onnistu, ja täytyy vedellä vaan sitä kuuluisaa isosti isolla.
LB:n mottia miettinyt jo pidemmän aikaa ja nyt pari sanaakin sen kanssa vaihdoin. Viis-saturaista äijä pitää hintana ja siitä on kansipahvi kärvähtänyt. Uuden tosin sais mukaan. Mp-Pitstopilta sais täydellisen motin 800 euroon. Huomenna kilautan yhdelle kaverille, kun oli YV:tä paiskannut b-foorumin kautta.
Sivukatteet veks, eiiikä?
.. Etulokariin ja maskiin piti jo viime talvella teettää tarrat. Jotai yksinkertasta. Maskiin orkkis EXC-tyylinen tarra mattamustalla pohjalla, kiiltävällä reunaviivalla ja jotain tekstiä siihen? Etulokariin samanmoista settiä. Koko lokarin vaihtokin käyny mielessä, jos sattumalta löytyis joku vähäsen sirompi. Taakse on melkeenpä pakko hommata uus, mutta alkuperäinen saa kelvata. Edellinen on keskeltä halki puoleen väliin asti.
OmNom!"Mulla jäi PÄÄ Prisman liukuoven väliin, kun olin pieni. Siksi olen tällainen."