Tallilla käyty sunnuntaina pitkästä aikaa. Vaakasylinterin venakoppa vaihdettu magnesiumiseen ja tiivisteet uusittu samalla, syyläri taas paikallaan (flekteissä nyt titaanipultit), letkut kiinni, RS:n letkuliitin paikallaan. Neopreenisatulan naitin myös takakatteen kanssa odottelemaan paikalleen laittoa.
RS:n takakatetta, satulaa ja kiinnityshiluja piti tietysti testata noita ennen, samoin tulevaa "navia":
749R:n osat saapuivat tänään Italiasta ja paketin sisältö jätti kuntonsa puolesta toivomisen varaa
Etu- ja sivukatteissa jos jonkinlaista hiusnaarmua ja hiertymää, ja parista paikasta maali puhki asti. Menevät näillä näkymin maalarille ainakin vesihiontaan ja lakkaukseen, harkinnassa vielä josko samantien vetäisi sitten värinkin uusiksi 999S-tekstien kera. Tarpeeksi kaukaa ja hämärässä ei naarmutkaan erotu:
Takakate, satula ja takarunko olivat mitä pitikin, ja nämä jo myynnissä hintapyynnillä 599€:
Tankin sisäpinnalla näkyi hitsisaumassa ja huohotinputkien pinnassa sen verran pintaruostetta että niille täytynee jotain tehdä ennen myyntiin laittoa. Kellään ajatuksia helposta ynnä halvasta (
) kikasta tähän?
Loppuun vielä tunnelmaa nostamaan yksityiskohtaa putkistosta: