Innostuin hieman pakoputkien suhteen, heitin pajalan exel taulukolla vesilintua ja laskin kunnon menohenkisen kolmevaiheisella diffuusorilla varustetun putken. Menihän siinä aikaa mutta oli väärti. Nyt pitää vain levittää nuo kartiot ja sitten työstää ne levytyöstökeskuksella(tulee tarkkaa jälkeä). Käyttämilläni arvoilla pitäisi tulla niin keskialueen potkua JA ylätehoa lisää.
Eiköhän tuolla päättötyön arvosana heltiä. Saas nähä vaan että miten onnistuu taivutukset ja että mitä kartioita joutuu vääntelemään(ainakin alkukäyrää yllättäen
mutta varmaan keskiosaa tai jotain muuta että menee oikeean suuntaan moinen).
Mittasin samalla imuajoituksen ja huuhteluajoituksen, niiden ja Bellin kirjan avulla sain katsottua kanavien toiminta-alueet ja niistähän löytyi sanomista. Ensinnäkin kun pyörässä jyllää TS männät eikä alkuperäiset GT männät niin on ollut vähän arvoitus että mikä imuajoituksen kuuluu olla. Nyt kun suhteutin huuhteluajoituksen kierroslukuun(7500rpm?) ja pakoaukon ajoituksesta jotain suuntaa(semmosta 8000-8500rpm) niin päättelin että jos imun ajottaisi tuohon 8000rpm. Tällähetkellä ajoitus on surkea 132,5astetta joka tähtää jonnekkin 5500rpm eli ei hjuva. Helmasta pitää lopsia pois 5,3mm että ajoitus osuu sinne 8000rpm paikkeille.