Hyviä hommia. Mottia jo hieman levitetty pöydälle. Vaijerit voideltu pitkästä aikaa asianmukaisesti, eli toisesta päästä ruutataan ööliä sen aikaa, kunnes alkaa toinen pää tiputtamaan. Olis hyvä joskus kesälläkin hoitaa tää toimenpide, mutta kukas sitä sillon jaksaa aikaansa tallissa haaskata! Ketjut vähintään yhtä perusteellisesti läpi, vartti liuottelua, tiskiharjalla sekä rätillä läpi ja tietysti Motorexin mällit perään. Tulipa niistä perkeles ko uudet.
Ilmansuodatin ja sen boksi läpikäyty, katteita ehosteltu ja varaosa-luetteloita selailtu. Yllättävästi sitä hintaa taas tulee, vaikka tällasta perus pientä talvihuoltoa pitää.
Viime kesän aikana ei varmana tullut kymppitonnia enempiä rullailtua, mutta kummasti meni vajaat 2kpl normi Pilot Powereita jo edessä, takana sitte monta monta kertaa enemmän niitä mustia ja pyöreitä. Hiukan jo bongailin tietoa muista kumeista. Michelinin Powereissa pysytellen One ja Pure; ykkösen huhuttiin lämpenevän hitaasti, Pure-mallista en niin löytäny tietoa, joku ylimielinen hifistely-rengas radalle, eli nounou? Shinko F-003:sta päättelin vähän samaa, eli mun käytössä niitä taas menis varmaan viis kappaletta kesässä, kun korostivat sen pehmeää seosta aikast paljon. Ei se vissiin vaihtamalla parane, mutta kokeillaanpa
2CT Pilot Poweria tällä kertaa. Takana menee milloin mikäkin jätekumi, ne on niitä kulutustuotteita. Etujarru-palat alkoi myös olemaan finaalissa, yks taitaa raapia jo raudoilla.
Eli EBC:n sintteripalat tuli viimeks laitettua, huomenna Motonetistä ettimään uusia. Pitäis kuulemma löytyä Lucakselta vastaavia. Stormilta pitäis joku päivä hakea eturatas, öljynsuodatin, tulpat ja lisää Motorexin litkuja hyllyjä koristamaan.
Tätä tekstin määrää.. No, mul on paljon asiaa! Konetta tosiaan tuli myös puunailtua. Joku entisistä omistajista suihkinut näemmä erityisen ammatti-taitoisesti mustaa maalia sinne sun tänne, joten ei sitä aivan tollaseksi voi jättää.
Ostin tämän ilman koneen poskia, joten tietty ne pulttasin vanhasta motista paikalle ennen, kun aloin hinkkaamaan. Pitkälti jo rasvanpoistajalla ja harjalla lähti, mutta paljon sinne vielä jäi jynssättävää. Tuohon kuntoon se aamulla jäi.
Sakmund kirjoitti:jee kone nippuun ja vehkeet paskaks!!!
Hehee
!! Huomenna täytyy taas lähteä reissaamaan. Kansi näin varmuuden vuoksi Laitilaan plaanattavaksi, siitä noutamaan velipoika Raumalta messiin ja Poriin käymään. Samalla vois siellä Motonetissä käydä shoppailemassa. Laitetaas vielä raudoista kuva. Näyttää ehkä turhan hyvälle, kun on niin huonolaatuinen kuva. Taustalla lepäilevä ruma, kuin saapas luotto-kotarin vanhus raiskatuilla piikeillä myytävänä.
OmNom!"Mulla jäi PÄÄ Prisman liukuoven väliin, kun olin pieni. Siksi olen tällainen."