Tänään päristelin tallille, suunnitelmissa perusteellinen pesu ja vahaus uusilla tököteillä. Huuhtelu, rasvanpoisto
The Firellä, hanskalla pyyhkäisy, huuhtelu,
Monello Lavarélla pesu hanskan kera, huuhtelu, kuivaus, vahaus
Kiwami Extreme Glossilla ja loppukiillotus.
Kamerakin oli mukana niin otin pari hieman kännylaatua parempaa potrettia ennen kuin mopo on taas pölyssä kun pitää hiekkatietä poistua tallilta..
Ensimmäinen kuva pesun jälkeen (ennen vahausta), loput valmiista tuotteesta. Välittömästi ruosteet pintaansa vetäissyt takajarrulevy ja faijan retkilehmä kruunaavat kuvat
(hiiren oikealla namiskalla isommiksi)
Kotiinlähdön aikaan tulikin sitten yllätyksiä matkaan, kun mittaristossa palaa EOBD-valo virhekoodin 34.0 kera, joka viittaa "Sensor Paneliin" eli käytännössä mittaristoon ja/tai sen lukemiin antureihin. Valo sammuu heti kun pyörän starttaa mutta palaa taas kun virrat laittaa pois ja takaisin päälle. Ajossa heittää misfireä ~4500rpm nurkilla.
Vielä en lähtenyt tarkemmin nuuskimaan vikaa mutta vahva veikkaus on kampuran asentoanturin liittimeen päässyt kosteus. Pitää huomenna illalla ottaa muovit irti ja aukoa vähän liittimiä. Italialaiset sähköt ja vesi...