Huoltoa :
Rengaspaineiden tarkistus. Pulttien kireyden tarkistus. Etupään öljyjen vaihto, huomasin, että etujouset on eri mittaiset... toinen jousi n. 1cm lyhyempi kuin toinen. Ketjujen rasvaus, pyörän laajamittainen pesu. Kaasuttimen puhdistus paineilmalla, purin kaasuttimen atomeiksi. Säädin ilmaruuvia auki 1,5kierrosta edellisen 2-2,5 kierroksen sijaan. Jumppasin vähän etujarrun mäntiä. Vaihdoin jarrunesteet. Puhalsin ilmanpuhdistinelementin puhtaaksi, hieroin putsarikopan puhtaaksi rätillä. Asensin etupäähän haitarikumit. Vaihdoin moottorin takapultin mutterit HST nyloc muttereihin + jousialuslaatat alle.
Pääsuutin on simpasen jäljiltä 90, boosterjet 65 ja tyhjäkäynti se mikä se sattuu olemaan
Luistinneula on keskiasennossa. Nyt tuntui lähtevän kivasti käymään ja kävi tyhjääkin vähän keskiarvoisemmin. Eli kuumana motaripätkän jälkeen 1200rpm ja kylmänä 1000rpm.Tarkkaillaan.
Tuntuu jawa liikkuvan kovin pirteästi kun vaan käyttää kierroksia. Myös alakierroksilla kuuluu pakoputkista pörpötystä ihan eri tavalla kuin ennen. Tiedä sitten onko persdynon kalibroinnissa vikaa, mutta siltä se tuntuu. Motomanin ohjeet kunniaan! Sikaa!