Hei taas!
Huomasin miten yksinkertaista on ottaa Chopperin vaimentimien sisäkalut pois kun minullakin pullahti toinen ulos, tosin kotipihassa, heh.
Eipä ollut juuri karstassa mutta meinaan jotenkin koukkia loput töhnät käyristä.
Siinähän on kaksi M4 kerteellä olevaa lukitusmutteria joista kierre sisäkalussa on korkannut ja aiemmin ja edellinen omistaja (ystäväni) oli laittannut leveäkantaiset levyruuvit, jotka sitten tärisseet pois.
Nyt kun se öljypumpun syöttö ok ja tyhjäkäyntiseos aika pienellä niin eipä savuta eikä töhnää rekkarikilpeä.
Tänään ajelin abt 30 km ihmettelämässä lähiasutuksen uutta asutustoimintaa -onneksi aika kaukana tästä vanhasta omakotialueesta.
Käydään kaverini kanssa ehkä ensi viikonloppuna ihme pöpelikköreissulla, katsokaa esim:
http://www.youtube.com/watch?v=X1LPVl7k ... re=relatedJos ei aukena niin Googleen "pystymetsä" jne
Jos olette yhtä pöhköjä niin sinne vaan... Lähdetään jonkinlaisella säävarauksella.
Yöpyminen laavussa, teltassa tms
Myös olen hokannut aika tärkeän seikan: minulla EI ole ollut tapana sulkea bansahanaa olenkaan ja nyt kuitenkin on niin että kyllähän se sieltä tihkuu jakohokammion kohoneula kuitenkaan sulje ihan tiiviisti niin on ollut kohokammio liian täynnä -ei kuitenkaan vuotanut lätäkköä sinne kouruun- mutta tiettyä liikasaatia ollut.
Nyt kun tuonkin hokasin niin lähtee aina menetelmällä virta pois. rikastus päällä kaksi polkaisua ja sitten virrat.
Aika helppoa ollut aiemminkinm mutta jos seisoo parikin päivää hana auki niin pitää temppuilla jos tuo hana jäänyt auki.
Viikon ja vähän yli ajelen ja sitten saa riittää