Jeeps tohon en oikeen sano mitään valmistetaanko osia vai eikö, ei Mika Aholakaan voi tietää jos Italiassa joku niitä valmistaisi vielä. Mutta pulju mistä itse ostan osat, on ollut luotettava ja kaikki mitä on halunnut on löytynyt. Ainoat orkkis osat oikeestaan mitä tarvitsee on moottorin osat.
Huollosta en ny oikeen osaa sanoo mitään kun sitä tulee muutenkin rassailtua.. Koneessa ei ole ollut muuta vikaa kuin että kannentiiviste vuosi kun itse pyörän aikoinaan ostin ja kaasuttimen säätöjen haussa meni hetki. Manuaalin mukaan öljyn vaihto 500km ja suodattimen pesu 1000km.
Ja ei ole yhtään parempi kuin muut motot se on totta, itse "luokittelen" siihen samaan ktm, husaberg ym. luokkaan, samojen valmistajien osiahan näissä on.
Uskon että pyörä menee kaupaksi hintaan 4400e kysyntää kuitenkin on.. ennemmin tai myöhemmin. Tai vaihtuu samanhintaiseen johonkin mielenkiintoiseen. Jos ostajaa ei löydy niin pidän mielelläni itsellänikin
Hintaa en nosta. Se on minun päätökseni millä hintaa pyöräni myyn.
Ja jos niin käy että pyörä pysyy tallissani niin mahdollisesti lyön husabergin tekniikan pyörään JOS se moottori nyt muka hajoaa.. Itse olen tosiaan ajanut about 7000km pyörällä, vanha omistaja ajoi lappiin ja takaisin (asu etelässä) näytti kuvia reissulta todisteeksi ja ilman ongelmia mentiin.
Eikä tätä pyörää edes myydä ihmiselle joka tulee peukalo keskellä kämmentä ja kysyy miksi tuossa on naarmu.