Niin mullakin on kierrokset maantiellä koko ajan 6000 paikkeilla et se vajaa 7l varmaan on tuolla kokoonpanolla ihan normaalia.
SirKaarlo kirjoitti:...Se vetopään stefa on helppo vaihtaa, sen kun ottaa rattaan irti ja se lähtee sitten kirjan ohjeiden mukaan helposti...
iikka88 kirjoitti:2t koneisiin tarkotetuissa vaihteistoöljyissä on lähes poikkeuksetta LS kytkinlisäaine, joten sillon voi käyttää oman maun mukaan synteettistä tai mineraalia.
iikka88 kirjoitti:2t koneisiin tarkotetuissa vaihteistoöljyissä on lähes poikkeuksetta LS kytkinlisäaine, joten sillon voi käyttää oman maun mukaan synteettistä tai mineraalia.
SirKaarlo kirjoitti:Mitenkäs noitten öljyjen kanssa?
Entäs 2t-öljyt, mitä olette laittaneet? Itse ajelen puhtaalla pensalla. Vaikka voisihan sitä aina laittaa varmuuden vuoksi sekaankin vähän.
Georg kirjoitti:...Äläkä suotta laita öljyä tankkiin, jos ajat tuorevoidellulla pelillä. Saapi turhaan liikaa öljyä ja menee helposti seos liian laihalle (kuulostaa kummalliselta, mutta on totta). Jos öljyt sotkee bensan sekaan, mennee kaasarin säädöt uusiksi...
leppape1 kirjoitti:Oliskohan kellään kokemusta?omassa RD350 F2:ssä lienee lataus ongelmia,kun kaupunki ajossa alkaa"syömään"akkua tyhjäksi ja sitten kun vähän käy avaamassa isolla tiellä,akku piristyy..kyllähän vika varmaan etsimällä löytyy,mutta jos jollain on ollut samaa ongelmaa,tietäis vähän mistä aloittaa?(ja akku on uusi)