Olipas mielenkiintoista tekstiä vuosien varrelta
. En kai mie muuten olisi hoksannut lukea läpi mutta nyt on vähän jotain kaupan tyylistä ehkä hierottavissa semmosesta Jawa Chopper -01 vekottimesta (ajettu 5100km).
Semmosta kuitenkin olen yrittänyt googlettaa koko illan että mistä ihmeestä näihin saa osasia? Siis perus kulutusosat jarrupalat, ketjut, männät jne. No joo kyllähän minä luin topicin läpi ja mäntä ja ketkut ei ole aivan kulutustavaraa mutta eihän sitä tiedä, jurnashan minulla 125cc Honda Shadowkin kiinni vaikka pitäis olla varma vehje (valmistus vikkoo kait)
.
Jos nyt kuitenkin olen oikein ymmärtänyt niin pyörä ei ole mikään raketti mutta pitäisi liikkua vielä kaks päälläkin, pientä laittoa löytyy aina mutta rahaa ei silti tarvitse polttaa älyttömiä määriä per 1000km eli kestävä, ja ajo-ominaisuudet pitäisi olla kohdallaan?
Matkapyöränähän minä edelleen yritän tuota isukin 900cc Yamahaa käyttää, mutta vähän kuitenkin kevyempi pyörä kaupunki ja lyhyen matkanajoihin kiinnostaisi. Lisäksi emäntä haaveilee mp-kortista joten lukemani perusteella Jawa olisi sopivan näpsäkkä pyörä vähän papiskalla,jupiterilla, ja jincheng knight mopolla ajaneelle. Ette kai te ole minua nyt harhaan johtaneet
?
Edit; Ainiin viimeisenä vielä että... Kannattaako??
Jos ei tajua,on tajuton!!! Tai sit kertojassa on vikaa...