Näinpä näinpä.
Ainakin se jolta vanteet ostin sanoi että ajavat hänen kasaamillaan vanteilla kilpaa ja ovat olleen erittäin toimivia ja kestäny moitteetta kisa ajoa joten eiköhän ne minun katuajot välitä.
Taas lomilla ja pääs vähän husaa laittelemaan heti.
Putsailin vähän 320mm levyä valmiiks, jahka saa vaihdettua sen oikean vanteen minulle ja sopivan jarrusatula adapterin ni saa heti levyä ja vannetta kiinni
Syylareita ja letkuja laittelin kasaan kans. Takajarru on kans ilmattu ja nyt nappaa äkäseen
Pengoin myös kamoja ja sieltä löyty ihan uudet mustat ketjut, no ei tarvi enää miettiä niidenkään päälle. En edes muistanu että semmosetki on.
Mitä nyt sit seuraavaks tartteis?
Nooh, siniset letkut on tilattu mutta ei oo vielä tullu, kaasariin kun sais ylivuodot ni sais senkin kiinnes lopullisesti ja pääsis tankkia kiinnittelemään jne.
Huomenissa käyn hakemassa vihdoin ja viimein ne uudet mustat etumuovit!
Löysin xenon ballastillekkin vihdoin sopivan paikan maskin takaa pitkän pohtimisen jälkeen että mihin sen kiinnittäisin, no minäpä nerona kiinnitin sen siihen maskiin umpion viereen ni mahtuu olemaan.
Pikkuhiljaa alkaa näyttämään jo voiton puolelta, tarrasarjan kanssa on kova pähkäily, näillä näkymin se menis teetettäväks viron puolelle niin että maski ja loksu tarrat tulee suoraan kotarin pohjille, samoin pumpunsuojat ja takamuovi ja husabergin pohjalla tulis vain etumuovit. Se mitä grafiikoita ja logoja siihen tulee on kaikki minun päätettävissäni.
Vielä tarvii osia sinne tänne, pitää nostaa rahaa ja antaa intti kaverille joka asuu sielä milko lehmuksen lähellä ni voi käydä nappaamassa mulle sen budin vaimentimen ELLEN saa kaverin kanssa diiliä aikaan akrapovicista :3!!
No, anyway huomenna jatketaan, jos sais vaikkapa putken kiinni ja ehkä sen tankin ja etumuovitkin.
Nyt jos jollain pyörii seuraavia osia ja on niistä valmis luopumaan rahaa vastaan inffoa tännepäin heti (yv tai o41 543 8558)
-Musta ktm takakate (08-11)
-Kumit 160/60-17 ja 120/70-17
-Jarrulevy adapteri joka käy uuden malliseen jarruun, 320mm.
-Uus takajarrulevy (ei välttämätön mutta jos halvalla löytyy ni voin ostaa)
-joku cooli vaimennin kolmisatkuun EI MITÄÄN MELUPURKKIA
-hyväkuntonen tehoputken paisari / priima kuntonen vakio putkula
-muuta tuuninki hilpettä??
Nouto pk seudulta, muuten posti kuljettaa.
Eipä tähän muuta jatketaan huomenna
!