Pientä hieromista,lähinnä osien hankintoja ja kuidun pyörittelyä.
Takavaloksi E-hyväksytty mallia ihanan pieni. Istuu takakatteen muotoon juuri eikä melkein. Meikäläisen lapa ei sitten kovin kummoinen ole

MotoGP-vaimennin

Aidot ja ah niin ihanan kalliit Kellermanin vilkut. Noiden olisi tarkoitus ajaa takavilkkujenkin asema,vaikkei se ihan laillista taida ollakkaan. Tuohon takakatteeseen vilkkujen upottaminen muotoja särkemättä on vaan niin kyrpivää hommaa joten sen jätän tekemättä...
Tangonpääpeilit ovat mallia
Biltema

Etulokariksi aitoa MGM:ää
Vanne myöskin kokeeksi mallattu,ei ole vielä korkeus/sivusuunnassa aivan kohdillaan mutta jo nytten voi todeta että jokainen milli jarrulevyjen sovittelussa tulee olemaan tarpeen


Ryllinkipelin lokari ja maski saivat paukkupullosta mattamustan&lakan pintaansa. Tarrat peittävät enimmät valumat



Bugi alunperin 900 Hornettiin tarkoitettu,pitää levittää jotta sen saa istumaan molempiin ärriin.

Koneistettavista osista annoin listan kaverille jolla on hyvät metallityöstömahdollisuudet. Hinta mallia aseveli muttei aikataulukaan kovin tiukka ole. Niitä odotellessa.
Seuraava isoin homma taitaa olla moottorin pintakäsittely ja runkoon istuttaminen,siitä sitten aikanaan....