Yamaha RD 350 '85

Georg
Liittynyt:
3.5.2006 6:29
Re: Ne pakoputken sikarit

ViestiKirjoittanut Georg » 10.7.2006 7:01

bore69 kirjoitti:Pitääkös siellä sitä villaa olla vai ei :) Kattelin sen britti rd gurun sivuilta ja ainakin hän myy kyseisiä bafflesseja villan kanssa. Omassa '84 mallin vermeessä putkissa ei villaa ollut kun ne avasin.


Pitää olla.

Villat palavat suhteellisen nopeasti ja lentävät huitsin hel*ettiin. Se, paljonko villat vaimentavat ääntä, on toinen asia. Itse en henk.kohtaisesti jaksaisi villoja uusia paria kertaa kesässä, kun ne lentävät sieltä kuitenkin mäjelle. Sitäpaitsi mahtuuhan maailmaan ääntä..
Georg
Liittynyt:
3.5.2006 6:29
Re: Uusi mopo...

ViestiKirjoittanut Georg » 10.7.2006 7:03

bore69 kirjoitti:on nyt galleriassa vanhan vierellä.


Se Faraway-sininen oli paaaaaaaaljon nätimpi. Harvinaisempikin vielä.
Lutikka
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
7.5.2002 8:07

ViestiKirjoittanut Lutikka » 10.7.2006 10:04

Jeps, eli nyt lähtee sitten meikäläinenkin ilmavaivojen palvelukseen ja RD jää ainakin toistaiseksi lepäilemään talliin.
362, eh...
Georg
Liittynyt:
3.5.2006 6:29

ViestiKirjoittanut Georg » 10.7.2006 10:24

Lutikka kirjoitti:Jeps, eli nyt lähtee sitten meikäläinenkin ilmavaivojen palvelukseen ja RD jää ainakin toistaiseksi lepäilemään talliin.
362, eh...


Lomilla ehtii vallan mainiosti..
MänTä Moderaattori
Pyörä:
Jawa 350(-01) SuzukiGT250(-77) YamahaRD350F1(-85)
Liittynyt:
8.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut MänTä » 10.7.2006 16:42

georg, heikkoa tekee lomilla :) Otan osaa! itsehän olen 2/05 apukouluttaja ja kappas, tj:hän on nolla! :D
Georg
Liittynyt:
3.5.2006 6:29

ViestiKirjoittanut Georg » 11.7.2006 7:11

MänTä kirjoitti:georg, heikkoa tekee lomilla :) Otan osaa! itsehän olen 2/05 apukouluttaja ja kappas, tj:hän on nolla! :D


Tulihan sitä itse 2/97 jo käytyä, joten eipä hätiä mitiä, jos ei kertauskutsua taas tule..
Johnnie
Liittynyt:
5.5.2005 21:51

ViestiKirjoittanut Johnnie » 11.7.2006 23:09

Sitähän minäkin, etten voi olla ainoa 90-luvun tapaus... ;) I/99 ja itse oikeastaan odottelen kertauskutsua, ilmeisesti turhaan...
Asian & American cars / bikes only.
bore69
Liittynyt:
8.7.2005 12:54

ViestiKirjoittanut bore69 » 12.7.2006 11:09

Johnnie kirjoitti:Sitähän minäkin, etten voi olla ainoa 90-luvun tapaus... ;) I/99 ja itse oikeastaan odottelen kertauskutsua, ilmeisesti turhaan...


No minä taidan kuitenkin olla ainoa 80-luvun tapaus :)... II/88.
leppape1
Pyörä:
KX450F -14,YZ250 -12
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
21.10.2004 13:04

ViestiKirjoittanut leppape1 » 12.7.2006 12:41

II/90 ja viikko kertausta vuonna 95..niin ja pyörä lataa taas,kun käämitin"staattorin"uudestaan.osat alle 10¤ ja muutama rakko käsiin..
-Zone-
Liittynyt:
22.6.2005 22:42

ViestiKirjoittanut -Zone- » 12.7.2006 22:51

Mitkä pakoputket ?
http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=372432
"... En ikinä uskonut, että muut voisivat ottaa teoriani niin paljon vakavemmin, kuin minä itse..." Albert Einstein
Tomppa78
Liittynyt:
21.4.2006 21:02

ViestiKirjoittanut Tomppa78 » 12.7.2006 23:13

Näyttäs samalta kuin mulla eli mopo-sportin myymät giannellin tehoputket. http://www.moposport.fi:8080/workspace. ... roupID=563
Georg
Liittynyt:
3.5.2006 6:29

ViestiKirjoittanut Georg » 13.7.2006 6:39

Giannelli. Vanha malli isolla änkkärillä.
Georg
Liittynyt:
3.5.2006 6:29

ViestiKirjoittanut Georg » 13.7.2006 7:26

Putkista kiinnostuneille hiukan uutta tietoa linkin takana. Kuten asioista perillä olevat tietävät, niin Lomasin putket eivät toimi vakiokoneessa kunnolla, vaan vaativat vähintään stage2 tai stage3 viriasteen pelatakseen.

http://www.yamaha-rd.com/forum/topic-33121.html

Uusi putki vaikuttaisi huomattavasti paremmalta..
malmari
Pyörä:
Yamaha Rd 350 -84
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
13.4.2006 21:56

ViestiKirjoittanut malmari » 14.7.2006 20:07

No nii parin päivän tauon jälkeen menin taas ihmettelemään ärdeetä. Putsasin molemmat kaasarit ja säädin oikeasta vähän tuota bensapintaa, oli tuo oikean kaasarin neulaventtiili vähän omituisen tuntunen. Itseasiassa juuri tuo kaasari yhden kerran vuoti bensaa ylivuotoletkuista, ja tänään huomasin semmosenkin jutun, että lieskaa tulee ainoastaan oikeasta putkesta ja sen puolen putki on lämmin ku vähän aikaa jaksaa polkea. Elikkäs taitaa olla Mikuniin osien ostoa edessä, en vaan tiedä onko noihin helppo saada osia.
Georg
Liittynyt:
3.5.2006 6:29

ViestiKirjoittanut Georg » 14.7.2006 23:23

malmari kirjoitti:No nii parin päivän tauon jälkeen menin taas ihmettelemään ärdeetä. Putsasin molemmat kaasarit ja säädin oikeasta vähän tuota bensapintaa, oli tuo oikean kaasarin neulaventtiili vähän omituisen tuntunen. Itseasiassa juuri tuo kaasari yhden kerran vuoti bensaa ylivuotoletkuista, ja tänään huomasin semmosenkin jutun, että lieskaa tulee ainoastaan oikeasta putkesta ja sen puolen putki on lämmin ku vähän aikaa jaksaa polkea. Elikkäs taitaa olla Mikuniin osien ostoa edessä, en vaan tiedä onko noihin helppo saada osia.


Eipä taida Suomesta kovin helposti saada juuri muuta, kuin suuttimia noihin Mikuneihin. www.sudco.com ja sieltä löytyy kaikkea joka lähtöön, mutta ulkomailta postitse voipi maksaa jonnin verran.

Jos jostakin saat Keihinin 28mm flat-slidet, niin ovatten huomattavasti paremmat, kuin VM26SS:sät. Kawan KR-1 fillarissa ainakin aikanaan käytettiin kyseisiä Keihinin härpättimiä.