Minä oon tullu kyllä siihen tulokseen että nuo moottoripyörien kahvojen namiskasysteemit on AIVAN perseestä! Elikkäs jos mun kahvoista olisi joku tuommonen paskana niin tekisin kyllä koko homman täysin erilailla.
Tuosta omasta Suzukista tuli purettua ne kahvat ja voi jumaliste mikä soppa muutaman napin takia. Miljoona jousta, kuulaa ja kuparista kosketinpintaa lähti lentoon ja niitä sai ettiä hikipäässä. No ei se mitään mutta kasaus on kanssa yks helvetin taistelu
))
Eli jos mulla olis tommonen tapaus että kahvat on vähän rikki, eikä uusiakaan oikeen saa mistään, tekisin koko kahvat uudestaan ihan perus kytkimillä. Pienellä etsimisellä löytyy ihan fiksuja vesitiiviitä kytkimiä. Niihin kun tekee vielä jonkun pienen releboksin valoille yms virtaa vieville vehkeille niin ei namiskatkaan kipinöi. Ja lopputulos on tuhatmiljoonaa kertaa parempi.
Kaikki osat löytyy kaupasta jos entinen hajoaa, mutta odotappas jos alkuperäisestä kahvasta on jotakin rikki tai hukassa. Ei varmasti löydä ihan äkkiä uutta tilalle.
Olisi kuvitellut että japanilaiset vähän perustaa yksinkertaisuudesta, mutta ei. Halvempi kun on tehdä kuparisia kosketinpintoja kourallinen kun ostaa muutama valmis rele, tehdä niille piirikortti ja koteloida jotenkin asiallisesti. Kyllähän ne vesitiiviit, O-rengas tiivisteiset alumiiniset laitekotelot maksaakin varmaan 10e kipale mihin nuo hilppeet mahtuisi.
Harmi ettei näitä vehkeitä tehdä nykypäivänä kuin bisneksen takia.