kale3000 kirjoitti:Olitko sä joku päivä tällä porvoossa kruisailemassa? Jos olit niin komee peli kyllä luonnossa ja jos et, niin jollain muulla on ollut sama idea
Onhan sitä porvoossakin päin käyty päristelemässä, ei tosin keskustassa.
AINII OHI ON 347 t. <<< Kinnunen
ILO UUTISIA
Noniin eli tossa toukokuussa tuli eka vihjaileva viesti poliisilta että pyörät saattais olla löytynyt, no tossa viimeviikolla tuli sitten se soitto että cr ja exc300 on löytynyt!!! Ei muutakun sunnuntaina noutamaan poliisilta mopot kotia. Vanteet on edelleen kateissa, tosin tekijät jäi kiinni joten nehän joutuu luonnollisesti korvaamaan ne.
Nelipuokki on myös kateessa, tosin se on jo vakuutusyhtiön lunastama.
Molemmat oli siis kokonaisia ja ajamattomia.
Cr osalta homma menee niin että hipistellään siistiks ja myyntiin.
No tänään otin cr työn alle, siinä oli kansipahvi rikki jo ennen kun se varastettiin ja sillon hommattiin jo tiivisteetkin. Availin kannen ja en edes löytänyt mitään vuotojälkiä kannesta, no samalla tietysti tarkistin männän/pytyn kunnon (männän vaihdosta 10h)
No mäntä aivan uuden veroinen, toinen mäntä vasta koko koneessa, pytyssä vielä hoonaus jäletkin näkyvissä selvästi, olikohan koko mopolla ajotunteja 60h nyt.
Ei muutakun uusilla tiivareilla kasaan, nesteet sisään, pakoputki kiinni ja koettamaan, kyllä se vaan oli kansi mikä vuos, paineisti nesteet ja laski ulos korkista, nyt ei ollut mitään ongelmia.
Sitten kolmisatkuun ->
Tosiaan siitä ne oli onnistunu varastaa tulpan hatun ja maskista sen polttimo kannan (mikä järki??) Kolmisatkuhan pöllittiin llman putkea ja se löytykin ilman putkea...
No nyt kun kerta oli mahdollista että pyttyyn olis talven aikana päässyt vettä purkasin pytyn irti, ei siinä mitään, 35h ajettu mäntä oli vielä hyvän näköinen mutta vaihdetaan nyt niin voi varmoin mielin ajella. Pytyssä mitään jälkeä kangessa ei klappia, no ei 130h ajetussa pitäis ollakkaan.
Sit totesin että keulan stefat on alkanut vuotamaan joten stefatkin menee vaihtoon. Kävin tossa Örtenillä tilaamassa mäntäsarjan, tulpanhatun ja keulan stefat, niillä saadaan kotari jo ajokuntoon.
No nyt en vielä paljasta minkälaista peliä kolmisatkusta aletaan leipomaan, annan vihjeen että siihen tulee enduro vanteet koska husa saa nyt hoitaa smoton virkaa.
Niin aivan, kolmisatkuhan oli pölliessä kuriputkea vaille katsastus kuntonen, no sitä se on edelleenkin, jopa vilkut toimii. Ja nyt se kuri putkikin löytyy jo omasta takaa.
Jahka saa tuon kasaan ni kilvitän sen.
Joo ei mulla muuta tähän väliin, jos osat on tullu huomenna niin kolmisatku ajokuntoon ja miettimään sitä katsastus aikaa.
-VinskiMo