suzuki rg gamma 250 '84

Hunter
Paikkakunta:
Ylivieska
Liittynyt:
11.11.2001 3:00

ViestiKirjoittanut Hunter » 3.10.2004 21:19

Kaippa se toimii yhtälailla niissäkin.

Tuossa on muuten niitä killotettavia alumiiniosia joihin pitäs tehdä vielä ehostus. Nuo kolmiot näyttää vittumaisilta kiillottaa.
RG 250 (ikuisuus) projektisivut
-Makke-
Pyörä:
SpeedTriple & Crossipyörä vammaisille (Crossimönkkäri)
Paikkakunta:
Ylivieska
Liittynyt:
13.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut -Makke- » 3.10.2004 23:06

Tuollainen carb-splitter(en edes yrittäny kirjottaa oikein) ainakin tuon sivun mukaan melko nerokas kapistus, melkein kokeilemisen arvonen. Taidampa vaan olla niin kovis, että teen tollasen ite.
Teen pieniä/keskisuuria sorvaustöitä, YV:llä yhteyttä jos tarvetta osille.

"I live more in 5 minutes on my motorcycle than many people live in a lifetime" -Burt Munroe
Hunter
Paikkakunta:
Ylivieska
Liittynyt:
11.11.2001 3:00

ViestiKirjoittanut Hunter » 17.10.2004 1:31

Jeps... T-pala on kiillotettu peilille, seuraavaksi työn alla on iskarit. Syyslomalla olisi tarkoitus saada mopo siihen kuntoon että saa takahaarukan ja iskarit paikolleen. Raivailin vähän tilaa niin että voi kasata pyörän sisälle :D Eipähän tarvi ulkona kylmässä värjötellä... kun ei satu olemaan lämmintä talliakaan, ja autokin pitäisi sinne mahtua.

Vanteet näyttää melkoisen ongelmallisilta värkeiltä. Sivelin niihin maalinpoistoainetta eikä ne olleet moksiskaan siitä. Pitää varmaan ottaa uusi yritys ja laittaa jotain elmukelmua siihen päälle (purkissa sanotaan että muovilla peittäminen auttaa).

Pienin askelin eteenpäin :)
RG 250 (ikuisuus) projektisivut
Laakeri
Paikkakunta:
rovaniemi
Liittynyt:
8.7.2003 8:59

ViestiKirjoittanut Laakeri » 17.10.2004 3:15

Mitäs maalinpoistoainetta käyttelet? Mulla lähti nitro mors nimisellä aineella maalit lentoon samantien :) Ei menny ku pari minuuttia ja kuplivat jo. Vaikkakin kyseessä oli alkuperäiset (polttomaali?) maalit.
MänTä Moderaattori
Pyörä:
Jawa 350(-01) SuzukiGT250(-77) YamahaRD350F1(-85)
Liittynyt:
8.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut MänTä » 17.10.2004 14:08

nitromorssia ja bilteman sprayta niin johan lähtee! sitten tietty laadukas HARD luokiteltu hammasharja tai pari.
Tomppade Moderaattori
Pyörä:
Kawasaki AR125 -84 Suzuki SV1000S -05 & Pitpro Pro -07
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
28.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut Tomppade » 17.10.2004 14:40

Jep, nitromorssia kun käyttelet niin painepesuria et pahemmin tarvi, sivelet pensselillä hyytelöt vanteeseen, annat olla joku 15min ja ja otat jonku juuriharjan tms ja hinkkaat pois. ja huuhtelet vaikka niin että kaadat ämpärillä vettä niskaan :)

650l kompura, ainakaan meillä ei riittänyt tuon kokoinen mäntäkompura puhalluskaapissa kunnolla, ja meillä on vielä pienet vehkeet. niin nyt on hommattu 1000l eli kuution lamellikompura niin alkoi puhallusvehkeetkin kunnolla toimimaan.
"Elämä on ihmisen parasta aikaa" - Matti Nykänen
Hunter
Paikkakunta:
Ylivieska
Liittynyt:
11.11.2001 3:00

ViestiKirjoittanut Hunter » 17.10.2004 15:52

No voihan helvetti... ei ollut rautakaupassa kun tuota rapidonea ja sekin kustansi melkeen 20 euroo purkki! :|
Hyvä idea muuten tuo metallihammasharja... pitää käydä hakemassa tässä joskus. Vois saada vähän helpommin tuon maalin irti, jos sen saa edes vähän pehmenemään niin sitte harjaa loput irti.
Tai sama kun vetelee teräsharjalla.
RG 250 (ikuisuus) projektisivut
MänTä Moderaattori
Pyörä:
Jawa 350(-01) SuzukiGT250(-77) YamahaRD350F1(-85)
Liittynyt:
8.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut MänTä » 17.10.2004 16:29

Hunter siis ei metalliharja vaan ihan hammasharja jossa luokitus hard, ei medium tai soft. Tottakai jos vanhoja löytyy kaapista niin niitä sitten vaikka olisi mikä luokitus. Luulisi että juuriharjaa kovemmalla tulee jo naarmuja?
Hunter
Paikkakunta:
Ylivieska
Liittynyt:
11.11.2001 3:00

ViestiKirjoittanut Hunter » 18.10.2004 3:20

No kyllähän siitä hiekasta jo aika hyvät kolot on niissä vanteissa, maalia niihin olen suunnitellut että eipä ne pikku naarmut siinä paljoa haittaa. Kun hioo pohjamaalit niin pinnasta tulee ihan hyvä. Itsepetoksestahan tässä on kyse, kun jättää vanteet karkeaksi. Ties vaikka hajoaa kun ajaa montusta :P Sitten ei paljoa naurata kun on vanteet kahdessa osassa ja nopeutta pyöräilyvauhtia enemmän :)

Olikin aika pyttymäinen homma tuo iskarien kiillotus, sai hangata kädet puuroksi ja nyt on vasta valujäljet häipynyt yhdestä iskarista. Ja sitte pitää vielä hangata hienommalla paperilla naarmut pois... No eipä se mittään, onhan tässä aikaa talvi.
RG 250 (ikuisuus) projektisivut
Laakeri
Paikkakunta:
rovaniemi
Liittynyt:
8.7.2003 8:59

ViestiKirjoittanut Laakeri » 18.10.2004 17:34

vedä spraykitillä tasaseksi ja maalaa sitten ;) tai ruiskukitillä
RM
Liittynyt:
4.7.2004 19:35

ViestiKirjoittanut RM » 19.10.2004 0:10

Akkukin muuten heräsi vielä henkiin kun pistin sinne akkuvettä, se oli ihan rutikuiva vedestä... nyt muutamanpäivän testin jälkeen olen todennut sen hyvin toimivaksi. Harvinaista että tuommosen saa vielä elvytettyä.

Tossa on viimeinen akku jonka mä ostin ja akkua en 2-tahtiseen osta enään ikinä!

http://www.ioffer.com/i/BATTERY-ELIMINA ... 10-1832986

Ainoa vika on, ettei valot pala jos moottori ei käy ja tietenkään sähköstartti ei toimi, mutta kun on kiksikäynnisteinen niin ei haittaa!
Tomba
Paikkakunta:
Los Angeles
Liittynyt:
29.12.2002 2:37

ViestiKirjoittanut Tomba » 19.10.2004 1:31

RM kirjoitti: ja akkua en 2-tahtiseen osta enään ikinä!

Miksi?
MänTä Moderaattori
Pyörä:
Jawa 350(-01) SuzukiGT250(-77) YamahaRD350F1(-85)
Liittynyt:
8.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut MänTä » 19.10.2004 17:17

taitaa setä vaihtaa mopon 4-t lähiaikoina?
Hunter
Paikkakunta:
Ylivieska
Liittynyt:
11.11.2001 3:00

ViestiKirjoittanut Hunter » 20.10.2004 3:09

Ompa ollut työntäyteinen syysloma, nyt on t-pala ja toinen iskari kiillotettu. Pitää vielä se toinenkin kiillottaa ja tuoda se mopon runko sisälle niin voi jo vähän alkaa kasailla. Mutta etuhaarukkaa en saakkaan kasaan kun pitää vaihtaa ohjauslaakerit keulaan. Se koko härveli on jumahtanut ja aivan ruosteessa. Kun siinä on hörsteet paikallaan niin raskautta ei huomaa kun keskellä olevan "muljahduksen" ansiosta.
Nyt kun kääntelin alemmasta t-palasta niin pisti vastaan aika hyvästi. Noh, eipä tuommonen laakeri voi paljoa maksaa, onneksi. Toisaalta keulan kasaus venyy kun saa rahaa vasta parin viikon päästä. :| Pitää varmaan vaihtaa kännykkäliittymäkin Elisaan niin saa oman digikameran jouluksi :P

Näyttäs vaan sille että tuosta kiillottamisesta kehkeytyy pienoinen oravanpyörä :D Kun kiillotin tuon t-palan niin eihän noita kahvojen kiinnikkeitäkään voi mustiksi jättää. Kuva: mittaristo Ja tuo mittariston levykin täytyy saada kiiltämään.
RG 250 (ikuisuus) projektisivut
RM
Liittynyt:
4.7.2004 19:35

ViestiKirjoittanut RM » 21.10.2004 16:40

MänTä kirjoitti:taitaa setä vaihtaa mopon 4-t lähiaikoina?


Ei vaihda. Kattokaa se linkki mikä on siinä kirjotuksessa niin ymmärrätte. Maksaa 50 dollari + 5 dollaria lähetys. Akun hinnalla "akku" loppu iäksi. Eikä paina kun 50 grammaa....