Yamaha R6

Larse
Paikkakunta:
Huittinen
Liittynyt:
8.10.2003 23:54

ViestiKirjoittanut Larse » 2.4.2006 20:05

kari kirjoitti:
Larse kirjoitti:Papereissa toi on 25kw, mutta ihan löytyy kaikki hevoset :). Suunitelmissa on kehittää ns. solenoidikuristus joka rajottaa kahvan liikettä. Mitään muuta tarkotustahan sillä ei ole, muuta kun jos satutaan pysäyttään niin saa nopeasti ns. kuristeutks versioks :D


Millainen systeemi toi kuristus on? Sen avulla saa siis vaikka parissa sekunnissa silleen et kahva ei liiku kuin tietyn verran?


Niin tämmöistä olen suunnitellut ja hieman pähkäillyt. Tosin vasta suunnittelutasolla :D
Kisaragi
Liittynyt:
25.3.2006 15:13

ViestiKirjoittanut Kisaragi » 4.4.2006 18:45

Larse kirjoitti:
kari kirjoitti:
Larse kirjoitti:Papereissa toi on 25kw, mutta ihan löytyy kaikki hevoset :). Suunitelmissa on kehittää ns. solenoidikuristus joka rajottaa kahvan liikettä. Mitään muuta tarkotustahan sillä ei ole, muuta kun jos satutaan pysäyttään niin saa nopeasti ns. kuristeutks versioks :D


Millainen systeemi toi kuristus on? Sen avulla saa siis vaikka parissa sekunnissa silleen et kahva ei liiku kuin tietyn verran?


Niin tämmöistä olen suunnitellut ja hieman pähkäillyt. Tosin vasta suunnittelutasolla :D

Kirjotappa sitte kuinka kuristit niin vois laittaa gixxeriin samanlaisen kuristuksen ;)
Yksi kesä vielä ja sitten RS vaihtuu Suzuki GSX-R 600:een ;)
Larse
Paikkakunta:
Huittinen
Liittynyt:
8.10.2003 23:54

ViestiKirjoittanut Larse » 12.4.2006 19:05

Saattaapi kuristukset jäädä tekemättä, kun meinaa muutenkin kiirettä tulla tuon pyörän kanssa. Täytyy vaan ajella rauhallisestin niin ei kiinnitä huomiota sitten niin paljoa. :)
Larse
Paikkakunta:
Huittinen
Liittynyt:
8.10.2003 23:54

ViestiKirjoittanut Larse » 3.5.2006 23:09

Nyt on 129 kilometriä takana ja hienosti rullaa. Täytynee ottaa muutama kuva tässä lähiaikoina.
Suizaki11

ViestiKirjoittanut Suizaki11 » 3.5.2006 23:19

Hieno peli tosiaan ja hintakin kunnossa :)
Itse kävin joskus kokeikelemassa -99 ärkutosta yoshin
kokoputkella ja suutin sarjalla.. Piti mukavaa mekkalaa ja sai hymyn korviin :D

Ootkos ohjaus iskaria ajatellu omaan? Mun mielestä tuntu ainakin vähä levottomalta peliltä gsx-r tonniseen verrattuna ilman sitä..
Larse
Paikkakunta:
Huittinen
Liittynyt:
8.10.2003 23:54

ViestiKirjoittanut Larse » 3.5.2006 23:50

onhan moista mietitty, mutta hinnan takia ainakin toistaseks jääny ostamatta. Ilmankin pärjää kun rauhallisesti ajelee. :)
Suizaki11

ViestiKirjoittanut Suizaki11 » 3.5.2006 23:57

Ilmankin pärjää kun rauhassa ajelee.. joopa joo :D
Ennemmin tai myöhemmin sille tulee kuitenkin happea annettua oikein olan takaa. Pari sataa euroa ei todellakaan ole liikaa laitettu ohjausiskariin, jos haluaa reippaasti rauhoittaa jopoa.
Mutta kukin sijoittaa kuten huvittaa :) Mukavia ajohetkiä sinnekin.[/quote]
Larse
Paikkakunta:
Huittinen
Liittynyt:
8.10.2003 23:54

ViestiKirjoittanut Larse » 7.5.2006 18:41

Nyt hieman vajaa 500km takana. Power commanderin osto on edessä koska tuntuu nakuttavan hieman. Ohjausiskarikin saattaa jossain vaiheessa löytyä ;). Ducktail tarvii ostaa jollon saa irrottaa takajalkatapit, ettei tartti toisia kuskailla.
Larse
Paikkakunta:
Huittinen
Liittynyt:
8.10.2003 23:54

ViestiKirjoittanut Larse » 7.5.2006 18:42

Kuva
abivaanenopi
Paikkakunta:
pieksämäki
Liittynyt:
28.10.2004 13:03

ViestiKirjoittanut abivaanenopi » 16.5.2006 11:16

ei ollu kyllä kovinkaan kallis. ja hienokin on
juho kivinen
Virittäydy aitoon prätkäilytunnelmaan: Istu kylmän suihkun alla ja revi 100¤:n seteleitä.
Lauri-
Pyörä:
Husqvarna TE450
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
26.2.2004 20:25

ViestiKirjoittanut Lauri- » 16.5.2006 16:44

Hienohan toi on. Ainoo mikä tossa mättää on toi usd-keulan puuttuminen, siis omaan silmään. Onko sillä käytännössä mitään eroa usd-keulaan, siis mutka- ja rata-ajossa?
Elazi
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
24.9.2004 18:54

ViestiKirjoittanut Elazi » 16.5.2006 17:46

Lauri- kirjoitti:Hienohan toi on. Ainoo mikä tossa mättää on toi usd-keulan puuttuminen, siis omaan silmään. Onko sillä käytännössä mitään eroa usd-keulaan, siis mutka- ja rata-ajossa?

Ei tuota normaalissa ajossa varmaan niin paljon huomaa. Usd-keulallahan saadaan pienennettyä jousittamatonta massaa.. Isot pojat on kertoneet noin.. Niin ja painavampi se on kuin normikeula, mutta se sitten otetaan kuskista takasin. ;)
Kör som du kan, om du kan inte köra som du vill. Myydään ;)
iikka88
Pyörä:
Suzuki Rmx 250 -90, Solifer-Suzuki S -85
Paikkakunta:
Sipoo
Liittynyt:
8.2.2004 16:33

ViestiKirjoittanut iikka88 » 16.5.2006 20:04

Siis eihän usd keulalla jousittamaton massa pienene, päin vastoin se kasvaa, koska raskaammat eli rautaiset osat ovat jousittamattomia. Sen sijaan se on kestävämpi, koska rasite tulee enemmän sinne ylöspäin, missä on alumiiniset paksummat ulkoputket, kun normaali keulassa rasite tulee samaan paikkaan, mutta siellä onkin vain ohutseinämäinen rautaputki, joka siis taittuu helpommin kuin paksuseinämäinen alumiiniputki.
Näin se menee.
Elazi
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
24.9.2004 18:54

ViestiKirjoittanut Elazi » 16.5.2006 21:03

iikka88 kirjoitti:Siis eihän usd keulalla jousittamaton massa pienene, päin vastoin se kasvaa, koska raskaammat eli rautaiset osat ovat jousittamattomia. Sen sijaan se on kestävämpi, koska rasite tulee enemmän sinne ylöspäin, missä on alumiiniset paksummat ulkoputket, kun normaali keulassa rasite tulee samaan paikkaan, mutta siellä onkin vain ohutseinämäinen rautaputki, joka siis taittuu helpommin kuin paksuseinämäinen alumiiniputki.

Ensiksin anteeksipyynnöt larselle, että hieman menee raiteiltaan keskustelu pyörä-topicissaan. Mutta onkos Tämä Keskustelu sitten ihan bullshittiä?
Kör som du kan, om du kan inte köra som du vill. Myydään ;)
HemmoX
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
30.5.2003 14:00

ViestiKirjoittanut HemmoX » 22.5.2006 11:28

Elazi kirjoitti:
iikka88 kirjoitti:Siis eihän usd keulalla jousittamaton massa pienene, päin vastoin se kasvaa, koska raskaammat eli rautaiset osat ovat jousittamattomia. Sen sijaan se on kestävämpi, koska rasite tulee enemmän sinne ylöspäin, missä on alumiiniset paksummat ulkoputket, kun normaali keulassa rasite tulee samaan paikkaan, mutta siellä onkin vain ohutseinämäinen rautaputki, joka siis taittuu helpommin kuin paksuseinämäinen alumiiniputki.

Ensiksin anteeksipyynnöt larselle, että hieman menee raiteiltaan keskustelu pyörä-topicissaan. Mutta onkos Tämä Keskustelu sitten ihan bullshittiä?

Lisää turhaa tietoa: Yleensä usd-keula on silti kokonaisuudessaan painavampi kuin perinteinen oikein-päin keula. Jousittamattoman massan väheneminen on kuitenkin ajo-ominaisuuksien kannalta parempi.
Los Hooligans / Bomber.fi

Eiköhän se asia noin ole...
Ride safe, you'll never get those days back...