Takajousi olisi tänään vuorossa. Saa nähdä onnistuuko minulta vai pitääkö viedä ammattilaiselle..
PS. Kuvan varmaan otan tänään tuosta ja pistän sitten tuonne galleriaan.
isoEGO kirjoitti:villi veikkaus, Mikuni TM40 Flatside? perinteinen viriviri-kaasari, alkuperäsen alipainepaskan tilalle...
isoEGO kirjoitti:villi veikkaus, Mikuni TM40 Flatside? perinteinen viriviri-kaasari, alkuperäsen alipainepaskan tilalle...
Dowi kirjoitti:Oli puhetta jossain kohdissa, että pienillä kierroksilla ja isolla vaihteella ajaminen ei tekisi hyvää koneelle niin sen voin sanoa entisestä omistajasta, että siitä ei ole huolta mitä nyt on nähnyt hänen antavan kaasua ihan kunnolla joka kurvissa.
katukamikaze kirjoitti:Dowi kirjoitti:Oli puhetta jossain kohdissa, että pienillä kierroksilla ja isolla vaihteella ajaminen ei tekisi hyvää koneelle niin sen voin sanoa entisestä omistajasta, että siitä ei ole huolta mitä nyt on nähnyt hänen antavan kaasua ihan kunnolla joka kurvissa.
No en se minäkään tuota säästelly ole ja hyvin näyttäis vieläkin potkivan . Nyt kun alustakin on kunnossa takajousen ja etujousien vaihtamisen jälkeen. Ei muuten uskoisi, kuinka pyörä muuttui..
EiNiinNopea kirjoitti:Siis kysehän on isolla vaihteella vedättämisestä eli pieniltä kierroksilta kaasu pohjassa tms.. Kyllä varmaan voi esim. moottoritietä ajella tasakaasulla pienillä kierroksilla vaikka maailman tappiin ilman ongelmia.
Öljynvaihtoväli on 6000km, itse vaihtelin suodattimen samalla. Tuollainen ilmajäähdytteinen yksimukinen kestää aika hyvin, itse omistin 80tkm ajetun DR:n, josta ei konetta ollut auottu suuremmin. Kai tuokin riippuu ihan käytöstä, jos vedättää pienillä kierroksilla, niin alkaa paukkumaan nopeammin mitä terveellisellä ajolla.J!gs@w# kirjoitti:Moro minkäslaiset on huolto välit tämmöses pelis ku ois kiikari tollane enska että moto vanteilla oleva kuuspuolikas deeärrä -93 vm. et minkäslaiset huolto välit on öljyillä,venttiileillä ja välyksillä ja sit missä kohtaa kilometreis pitäis konetta avamaan ? ja minkälainen alusta on ?