Viilaukset jatkuvat. Tarkoituksena on hankkia jollain tapaa lisää voimaa alas. Nykyisillä härpäkkeillä ero vakioon on 6000rpm paikkeilla 20hp ja 20nm. Ero on melkoinen ja sen kyllä tuntee ja kuulee myös.
Viikonloppuna avarsin ilmanottoreijän Lars (R) mukaan. Seuraavaksi, kun on aikaa kropata, niin sidon toisioläpät nippusiteillä auki ja testaamaan. "Pitäisi" kuulemma auttaa asiaan.
Polttoaine tuntuu maistuvan, vaikka koitaa suht rauhakseen ajella. Voipi olla, että osakaasu on säädetty huonosti. Pyörä menee penkitettäväksi ja säädettäväksi uudestaan toiseen paikkaan lähiaikoina, jotta nähdään mistä puristaa.
10tkm huoltokin lähenee. Tarttee alata tilailemaan iridium tulppia, jotka vaihdetaan vanhojen tilalle. Niiden pitäisi terävöittää kaasuun vastaamista ja kiihtyyttä pikkuisen. Takarengaskin on kohta vaihtokunnossa. Hyvin toimineen Z6:sen tilalle tulee Pilot Road 2, jonka profiili on lähes sama hyviksi havaittujen Pilot Powereiden kanssa. Lämpenee vaan katuajoon nopeammin ja kestää enempi kulutusta.
ZX-9R F2P -04
CBR 600 F4 -00
NSR 125R -94