Omega89 kirjoitti:Jep, eli ajattelin antaa sellasen vinkin, että jos Hyosungin jarrutehoa ja tuntumaa haluaa parantaa niin hommatkaa Ferodon platinium jarrupalat ja teräspunosletkut. Ero on omasta mielestä huomattava.
Näin oon muiltakin kuullut. Täytyypä kokeilla ainakin jotain paloja, ja letkuja sitten jos jossain vaiheessa olisi vähän enemmän ylimääräistä.
Tosin ei noi enää niin ihmeen huonoilta tunnu, liekö "sisäänajautunut" vai onko vaan tottunu.
Omega89 kirjoitti:Pistettiin tänään frendin kanssa Suzuki sv 650 kuutioisen huggeri kiinni omaan pärrään.
Kuvia! Olisi mielenkiintoista nähdä miten paljon tuo vaati muutoksia. Tuossa on kyllä takalokasuojasysteemit vakiona ihan hyvin toteutettu ja takaiskari ihan hyvin suojattu, että käytännön syistä en ehkä huggerille ihmeempää tarvetta näe. Usein noita kyllä taidetaankin ihan puhtaasti ulkonäkösyistä hankkia.
Omega89 kirjoitti:Olen myös tekemässä omaa ducktailia. Yksi tehty jo, mutta omaan silmään liian iso joten päätin tehdä uuden.
Tästäkin mielelläni projektin jälleen edetessä näkisi kuvia ja lisätietoja! Itse en viitsi ducktailia tehdä kun ei sitä paljoa voisi kiinni pitää kuitenkaan tyttöystävän vuoksi, ja sitten se kuitenkin olisi paikalla aina väärään aikaan.
Muuten olisi kyllä to-do listan kärjessä.
Omaani olen kilpitelineen kaveriksi ajatellut undertraytä, saisi perästä vielä hieman kliinimmän. Jospa kesällä saisi sopivasti aikaa jossain vaiheessa.
Omega89 kirjoitti:Edit: Mielenkiintonen tieto toi dB-killeri. En oo omasta pyörästä huomannu edes että ois leikattu pois.
Kaikissa vaimentimissahan tuota ei ole. Ehkä ymmärsin väärin, mutta jotenkin liitin tämän tuohon edellisen viestini viimeiseen kuvaan. Tuohan ei liity db-killeriin eikä tuon katkaisulla liene ihmeempää vaikutusta. Pakkoratkaisu vaan niillä vaimentimilla jotka eivät muuten paikalleen mene.