markketo kirjoitti:Hinnassa on mukana posti- ja rahansiirtokuluja noin 100 euroa. PC:n hinta pyörii jossain 350 euron hujakoilla - ja lisäksi olisin joutunut ostamaan ehjän ecun (~200e). Kumman hankkiminen oli kannattavampaa?
Kun löydät minun kirjoittaman lauseen, jossa mollaan PC:tä, kirjoita se tännekin. Ehkäpä vajaat äidinkielentaitoni eivät riitä sitä löytämään.
Asioiden pistäminen paremmuusjärjestykseen ei aina tarkoita huonomman mollaamista? Yamaha ja Honda ovat varmasti tasavertaisia, kuten Toyota ja Nissankin. Entä Kymco ja Ducati? Tai Lada ja Mersu? Ladakin on tosin Mersua halvempi, helpompi ja myös parempi Siperiassa.
Onko liikaa vaadittu tunnustaa fakta, ettei PC ole täydellinen yksikkö, vaikka onkin helppo ja halpa? MotoGP:ssäkin tyytyvät muihin vaihtoehtoihin, vaikka tuokin jumalallisten insinöörien luomus olisi tarjolla.
Antamassani esimerkissä ero oli 10 hevosvoimaa, onko 10% lisäys nyt sitten paljon vai vähän? Hiusten halkaisemiseen ainakin riittä vähempikin...
90% pyöristä sytytys on enemmän tai vähemmän pielessä, ainakin jos Factory Prota uskotaan.
Mokaaminen on varmasti helppoa, siksi onkin tarkoitus viedä pyörä ammattilaiselle. Kuka käskee räpeltää tai viedä räpeltäjälle?
Ylimitoitettu? Varmasti, mutta niin on moni muukin asia jotka omistan. Tavalliselle yksityisihmiselle riittää pelkkä auto tai vaikkapa pyörän vuokraaminen. Eikö 1000cc pyörä ole Suomessa ylimitoitettu, kun 250cc:kin riittää?
Kyllä mä sun tapauksessa ymmärrän säädettävän ecun oston, mutta muuten tuo ratkaisu ei puolusta paikkaansa normaalikäytössä. Se on pointtini.
Olihan ylempänä paljon selitystä missä kirjoitit että PC:llä saa seokset kohdalleen mut ei tehoa yms. En jaksa alkaa niitä lainailemaan.
Kyllä äidinkielesi ja artikulointisi minulle riittää, ei huolta.
Kyllähän myyntipuheissa selitetään kaikkea että miten on kaikki pyörässäsi huonosti ja kun nyt ostat niin kyllä lähtee, tv-shopista tuttua kamaa. Itse kun huoltopuolella toimin (en kyllä pyörien mutta kuitenkin) tuntuu olevan että myyjää uskotaan kirkkain silmin vaikka mitä suoltaisivatkin. Se vaikutus kauluspaidalla ja kravaatilla ilmeisesti on.
Odotan dynokäppyröitä innolla ja faktaa että mikä oli pielessä ja paljonko säädettiin.
Teen pieniä/keskisuuria sorvaustöitä, YV:llä yhteyttä jos tarvetta osille.
"I live more in 5 minutes on my motorcycle than many people live in a lifetime" -Burt Munroe