Taas unohtui kuvien otto. Nyt on jo pimeää ja katteet irti niin ei kait siitä mitään kuvia tarvitse ottaa. Huomenna kun otetaan jawa pakun kyydistä pois niin koitan muistaa näpsiä kuvia.
Käytin siis pyörän huollossa. Siellä vaihdettiin vaihteistoöljyt 80w90 mineraaleihin, keulaöljyt 80w90 mineraaleihin, toiminnan tarkastus, kannen jälkikiristys, tyhjäkäynnin lievä tiputtaminen, rengaslinjan tarkistaminen ja säätö. Otettiin vielä katteet irti yhdessä niin sai helpommin kyytiin ja nyt voi sitten pestä moottorin kunnolla. Samalla tietty katsoa jos korjaa sen katteen. Kiristeli bensahanaakin hieman.
Hyvitti takarenkaan remontin huollon hinnasta
eli maksoi 55e minulle
halpa huolto siis(lyhyellä tähtäimellä).
Kehoitti lataamaan pari kertaa talven aikana akkua ettei mene kuoliaaksi. Katselin, että taitaapa olla akku samanlainen kuin suzukissani
Kaikki sähköliitokset ovat myös toteutettu samalla tavalla kuin suzukissani. Kuin kaksi marjaa!
Sääti hieman kytkintä irroittamaan aikaisemmin, josko helpottaa rusauksia, kokonaanhan niitä ei jawasta pois saa.
Jos jotain negatiivista pitää sanoa, niin penkki unohtui iittalaan
Onni onnettomuudessa, että on asiaa sinnepäin kun haen sen uuden etukatteen ja huoltokirjan joulukuussa. Riippuen tietenkin, että missäpäin simpanen pyörii niihin aikoihin tsekin reissunsa jälkeen.