KTM 525

EiNiinNopea
Pyörä:
RSV-R Mille '08
Paikkakunta:
Varsinais-Suomi
Liittynyt:
29.6.2005 20:37

ViestiKirjoittanut EiNiinNopea » 31.10.2007 23:20

Vielä offtopicia, mutta siis ilmoitettiin muistaakseni 31hv/11 250rpm mitatuksi tehoksi tms. ja hyvä jos 450cc kiertää edes noin korkealle. Mutta ei liity aiheeseen.
"It's not about the colour; it's about racing motorcycles."
Griini
Liittynyt:
15.5.2006 19:48

ViestiKirjoittanut Griini » 1.11.2007 0:42

Öö, siis missä pelissä on 31hv?
KuuL
/Wille/
Pyörä:
Kawasaki ZX-6r
Paikkakunta:
Iitti
Liittynyt:
23.10.2004 20:09

ViestiKirjoittanut /Wille/ » 1.11.2007 18:39

EiNiinNopea kirjoitti:Vielä offtopicia, mutta siis ilmoitettiin muistaakseni 31hv/11 250rpm mitatuksi tehoksi tms. ja hyvä jos 450cc kiertää edes noin korkealle. Mutta ei liity aiheeseen.


Joo, ja seuraavassa numerossa oli oikaisu noista tehoista, eli muistaakseni piikin tehoja oli merkitty monelle eri mallille.

PS. Hieno pyörä topicin aloittajalla. ;)
EiNiinNopea
Pyörä:
RSV-R Mille '08
Paikkakunta:
Varsinais-Suomi
Liittynyt:
29.6.2005 20:37

ViestiKirjoittanut EiNiinNopea » 1.11.2007 20:59

/Wille/ kirjoitti:
EiNiinNopea kirjoitti:Vielä offtopicia, mutta siis ilmoitettiin muistaakseni 31hv/11 250rpm mitatuksi tehoksi tms. ja hyvä jos 450cc kiertää edes noin korkealle. Mutta ei liity aiheeseen.


Joo, ja seuraavassa numerossa oli oikaisu noista tehoista, eli muistaakseni piikin tehoja oli merkitty monelle eri mallille.

PS. Hieno pyörä topicin aloittajalla. ;)

Niin taisikin olla, mutta ovat nuo lukemat heitelleet monessa aikaisemmassakin testissä.

Yhdyn kyllä, erittäin hieno KTM.. Uutenako ostit? Varsinkin nuo mustat muovit ja tarrasarja kruunaavat kauneuden, vähän erilainen kuin perus oranssi tai teini-valkoinen.. :D
"It's not about the colour; it's about racing motorcycles."
Griini
Liittynyt:
15.5.2006 19:48

ViestiKirjoittanut Griini » 1.11.2007 22:30

No eikös se käy ilmi jo aloitusviestistä?

Eli siis, vuosimalli 2005, kilometrejä mittarissa ostohetkellä 5500 ja kunto törkeän hyvä, eli melkein kuin uusi.

Ja katteet tilasin KTM Versandista Saksasta, maksoivat muistaakseni 280e kuluineen.
KuuL
Scott Skyline
Pyörä:
Honda Crm
Paikkakunta:
Akaa
Liittynyt:
12.4.2007 20:38

ViestiKirjoittanut Scott Skyline » 1.11.2007 22:49

Miten niin valkoinen on teinien väri? en oo nähny eläissäni yhtäkään valkosta Kotkaa livenä, joten en voi väittää teinien väriks. siks pikkasen pillastunu kun ite aattelin hankkia valkoset katteet.. öö offtopic?!?
Griini
Liittynyt:
15.5.2006 19:48

ViestiKirjoittanut Griini » 1.11.2007 22:54

Eipä niitä valkosia katteita paljoa näy, sitäpaitsi, mun silmään ne on hienot, en vaa viittiny niitä ottaa itelleni.
KuuL
Scott Skyline
Pyörä:
Honda Crm
Paikkakunta:
Akaa
Liittynyt:
12.4.2007 20:38

ViestiKirjoittanut Scott Skyline » 1.11.2007 23:19

eli onko sitä 525:sta penkitetty? onko kellään tietoa tehoista? pärjääkö siis kadulla autoille?
JTJT
Liittynyt:
2.12.2003 19:47

ViestiKirjoittanut JTJT » 1.11.2007 23:36

Scott Skyline kirjoitti:eli onko sitä 525:sta penkitetty? onko kellään tietoa tehoista? pärjääkö siis kadulla autoille?


jos vaivautuisit edellisen sivun lukea, niin sieltä löytyisi vastaus. kyllä sillä pärjää, mutta onko se oikeasti noinkin oleellista :)? jos nyt haluat olla nakkarin nopein kiertäjän, niin osta joku kilosportti :P
"Si Vis Pacem, Para Bellum"
Scott Skyline
Pyörä:
Honda Crm
Paikkakunta:
Akaa
Liittynyt:
12.4.2007 20:38

ViestiKirjoittanut Scott Skyline » 1.11.2007 23:53

Juha S kirjoitti:
Scott Skyline kirjoitti:eli onko sitä 525:sta penkitetty? onko kellään tietoa tehoista? pärjääkö siis kadulla autoille?


jos vaivautuisit edellisen sivun lukea, niin sieltä löytyisi vastaus. kyllä sillä pärjää, mutta onko se oikeasti noinkin oleellista :)? jos nyt haluat olla nakkarin nopein kiertäjän, niin osta joku kilosportti :P


kyllähän sen olen lukenut, mutta jäi vain hieman epäselväksi. ja kyllä, haluan olla se nakkikiskan nopein kaveri :D, mutta ei kyl oikein innostais ostaa kyykkyä, ja niitä ei kauheesti löydy rekisteröitynä alle 25kW. Mutta kun näin Pirkanmaalla asustan niin se tre:lle pääsy olisi tärkeää, että pääsisi sinne nakkikiskalle :P, eli miten on motarilla ajo, mukavuuksista viis, kyllähän sitä kyydissä pysyy. pärjääkö autoille ja kulkeeko sen 150? tiedän piikin omistajana ettei ole ollut koneen huutaminen herkkua kun muut vielä ohittivat
Jonski
Pyörä:
FanticMotor
Paikkakunta:
Savonlinna
Liittynyt:
8.3.2005 20:30

ViestiKirjoittanut Jonski » 2.11.2007 8:53

GreenGas^ kirjoitti:No eikös se käy ilmi jo aloitusviestistä?

Eli siis, vuosimalli 2005, kilometrejä mittarissa ostohetkellä 5500 ja kunto törkeän hyvä, eli melkein kuin uusi.

Ja katteet tilasin KTM Versandista Saksasta, maksoivat muistaakseni 280e kuluineen.
10-15k kohdalla isompi remonttikoneeseen? On kyllä hieno peli noilla muoveilla ja tarroilla :P
Griini
Liittynyt:
15.5.2006 19:48

ViestiKirjoittanut Griini » 2.11.2007 9:15

Joo, about noilla kilsoilla pitää alkaa tekee pientä remonttia. Nyt 7000km kohdalla pitää käydä vaihtamassa runkolaakerit.
KuuL
Griini
Liittynyt:
15.5.2006 19:48

ViestiKirjoittanut Griini » 2.11.2007 9:16

Siis kyllä motarilla ajo onnistuu ihan helposti jos tärinä ei haittaa, autoille pärjää oikein helposti.

Ja jos kulkupuoli kiinnostaa, niin kyllä toi sen 160-170 ottaa oikeeta nopeutta.
KuuL
Yammu-
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
10.10.2005 16:23

ViestiKirjoittanut Yammu- » 14.11.2007 21:38

Hieno pyörä tämän topicin aloittajalla, onnittelut! :D

Aika turhaa tuo tehoista jauhaminen mutta jauhetaan nyt vielä vähä ;) Tälläsen vanhan topicin löysin:

http://www.motot.net/forum/viewtopic.php?t=61680

Niinkuin huomaatte teho alkaa jo alhaalta eikä ylhäältä kuten 2-tahti piikeissä esim. 125cc exc:ssä.
eli suomeks: pyörä lähtee heti ku kaasuun koskee eikä tarvi körötellä etanan vauhtii siiheasti et se tehopiikki tulee :)

Niin ja mopopojille vielä tiedoksi, että nämä kisakoneella olevat motot on tarkoitettu pelkästään radalle ja metikköön ja näillätehoilla meinaa lähteä lapasesta joskus jopa kisakuskeilta, että meille essosankareille varmasti tarpeeksi tehoa :P

Niin ja jos nyt ei vieläkään valjennut tämä tehon ja VÄÄNNÖN määrä niin oma pyörä (ktm 450 exc) lähtee crossiväleillä keulimaan kaasusta vielä nelosella kun vaan vähän taakse nojaa...

Kiitos ja anteeksi...
Snage
Pyörä:
450cc
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
7.5.2006 22:34

ViestiKirjoittanut Snage » 14.11.2007 21:50

Eiköhän tuon nyt kaikki tienny, et ykspyttysessä nelarissa tuppaa noi tehot löytyy melkosen alhaalta...


Tehon määrä nyt on aikasenlailla suhteessa käyttötarkotukseen, metsään ja moto-yms radoille sitä on varmasti tarpeeksi ja liikaa, mutta kyllä tuota ihan katukäytössä enemmänkin voisi olla... Sitä, että miksei tällainen moto katukäyttöön muka kelpaisi, en ymmärrä. Jos huoltaa jaksaa ja rahaa löytyy, niin mielummin itsekin tällaisella kadulla ajelisin kuin jollakin katumotolla...
lehmäx