Joo, miulleppa ei näköjään myydä sellasia...
Kävin eilen rekisteröimässä pyörän enskavanteilla ja pääs suorittamaan vähän laajempaa koeajoa. Asfaltilla aivan hirveä ajaa
Pirellin nappularenkaat ei anna paljoa kanttailla, nappula alkaa muljuamaan tiukoissa kaarteissa, sekä vannelukot alkaa täristyttämään isommilla nopeuksilla. Soralla tämä taas on yllätyksellisesti parhaimmillaan. Todella hauska ja ketterä laite ajaa pieniä roudan raiskaamia hiekkateitä. Renkaista se parhain pito jo lähtenyt, joten on hauskaa ottaa pientä luisua mutkissa, vielä hauskempaa on pomppia routapaakuista, sisäinen pikkupoika pääsee valloilleen tilanteessa. Ehkä isoin miinus siitä, että joku on ratastanut tuon ehkä aavikkorallia varten, aivan järkyttävän pitkät välitykset. Tuota korjailin pikkusen vaihtamalla 15 piikkisen eturattaan tilalle 14 piikkisen. Vielä en ole kerennyt testata tuolla pienemmällä rattaalla.
Tänään tuli huollon kanssa ongelmia. Alottelin venttiilien säätöä, niin yllättäen työkalut hukassa tai paskana ja eikun autolla kaupungista lisää. Kun piti avata koneen poskesta yksi tulppa, että saa kampuran pyöriteltyä kohalleen venttilien säätöä varten, niin sepä olikin vähän liian tiukassa... Koitin irroitella irroitussprayn kanssa tulppaa vasaralla naputellen, mutta ei lähtenyt ja sain väännettyä sen tulpan kuusiokolon paskaks... Lievä vitutus päällä. Jospa jostain sais toisen tulpan tai sitten on teetätettävä toinen. Noh, sitten aloin asentamaan äänenvaimenninta, jonka olin käytettynä ostanut. Myyjä oli sen tilannut XR600:aan sopivana, mutta oli pitänyt sitä toisessa pyörässä kiinni. No, yllättäen putki ei sovi paikalleen, ei ole edes lähellä. Saa nähä tuleeko myytyä toi pois, vai patentoitua putki kohdalleen.
Supermotovanne on edelleen pajalla, toivottavasti sen nyt sais ennen ens viikonloppua, niin pääsis testailemaan sitäkin herkkua.