Kawasaki GPZ 600 R

MänTä Moderaattori
Pyörä:
Jawa 350(-01) SuzukiGT250(-77) YamahaRD350F1(-85)
Liittynyt:
8.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut MänTä » 9.7.2008 10:21

Lonkero, kuvasit aika tarkasti ryypyn toiminnan ja miksi sitä käytetään polttomoottorissa. Ryyppyä pidetään niin pitkään kuin tarvitaan, eli jos lähdet ajelemaan niin taajamaan, pidät sitä ryyppyä vähän auki niin, että tyhjäkäynti pysyy sopivana kunnes kone käy ilmankin tyhjää suht siististi. Näin se autoissakin toimii, tosin autoissa yleensä ensin kytkeytyy nopea tyhjäkäynti ja vasta sitten ilma/bensaseoksen rikastin.
L0nker0
Paikkakunta:
Joensuu/Kuopio
Liittynyt:
15.3.2006 11:40

ViestiKirjoittanut L0nker0 » 13.7.2008 0:50

Kenties samanlaista " tuunausta " tulossa tähänkin Kawaan?

Kuva

Olis aika nätti keula. Perän ajattelin pitää originellina että jos haluaa alkuperäis lookin nopeasti takaisin ei tarvitsis ku etukate vaihtaa maskin tilalle.

Mielipiteitä ja neuvoja ois kiva kuulla. Onko helppo laittaa maski paikoilleen ( joku alle sadan euron bolt-on ) ja tuleeko johtojen kanssa ongelmia? Miten Stongan vaihto, onko helppo homma?
isoEGO
Liittynyt:
17.12.2003 13:02

ViestiKirjoittanut isoEGO » 13.7.2008 7:14

L0nker0 kirjoitti:Olis aika nätti keula. Perän ajattelin pitää originellina että jos haluaa alkuperäis lookin nopeasti takaisin ei tarvitsis ku etukate vaihtaa maskin tilalle.

Mielipiteitä ja neuvoja ois kiva kuulla. Onko helppo laittaa maski paikoilleen ( joku alle sadan euron bolt-on ) ja tuleeko johtojen kanssa ongelmia? Miten Stongan vaihto, onko helppo homma?


jos käyt niitä pakkausmuoveja siitä riisumaan, niin vaihda nyt hyvä mies toi perä sitten kanssa. suoraan sanottuna ihan helvetin ruma sätös jos jätät orkkisperän ja keulalle neppaat krossistongan ja jonkun kämäsen enskamaskin.

johtoja joudut luultavasti pilkkomaan, kun maskin laitat ja krossistongaa varten joudut poraamaan yläkolmioon reiät raisereille ja luultavasti vaijerit menee uusiks tai ainakin joutuu reitittämään uudestaan, että ylettävät krossitangon kanssa.
L0nker0
Paikkakunta:
Joensuu/Kuopio
Liittynyt:
15.3.2006 11:40

ViestiKirjoittanut L0nker0 » 19.7.2008 19:26

--
Viimeksi muokannut L0nker0 päivämäärä 26.3.2009 0:08, muokattu yhteensä 1 kerran
L0nker0
Paikkakunta:
Joensuu/Kuopio
Liittynyt:
15.3.2006 11:40

ViestiKirjoittanut L0nker0 » 8.8.2008 17:44

Moro ihmiset! nyt tarvitsis apua!

Etupään stefat on alkanu vuotaa ja ois kiva saaha vähä yksityiskohtaisia neuvoja kyseistä huoltoa varten. En aio viedä huolettavaks minnekkää jos saan hyvät ohjeet, en ole nimittäin tehnyt kyseistä huoltoa ennen. Etupään stefat osaan tilata mutta haarukkaoilista en ole niin varma :D mistäköhän tähän löytäisi hyvän huoltokirjan?
Viekkimoto
Liittynyt:
25.5.2011 20:48
Re: Kawasaki GPZ 600 R

ViestiKirjoittanut Viekkimoto » 28.5.2011 7:41

Moro!Vieläkö sulla on toi kyseinen pyörä?Olen kaverilta ostamassa samanlaista ekaks moottoripyöräks.Minkälaisia vikoja sulla matkan varrella tuli pyörään?Kaveri väittää että tässä pyörässä kiertokanki pitää "vakiona" kolinaa,et onko mahdollisesti joku tyyppivika ja ihan normaalia?Olis mukavaa kuulla sulta jotain kommenttia tästä 88´mallista.Kiitos jos viitsit vastata!Toki muutkin saa kommentoida =)
esko-70
Liittynyt:
25.4.2009 18:04
Re: Kawasaki GPZ 600 R

ViestiKirjoittanut esko-70 » 30.5.2011 12:57

;) Kawasakin pitää kolista,jos ei kolise niin jotain vikaa pakko olla.Eli jos on hinta kohillaan osta pois.Kyllä sillä pääsee liikkumaan.erittäin halvat vakuutukset.itellä ilman boonuksia 213e/vuosi.Ifissä :D Kuva
L0nker0
Paikkakunta:
Joensuu/Kuopio
Liittynyt:
15.3.2006 11:40
Re: Kawasaki GPZ 600 R

ViestiKirjoittanut L0nker0 » 4.7.2011 15:09

Noniin terve kaikille!

Pyörän möin aikoja sitten pois armeijan vuoksi mutta päällimmäisen gepsistä jäi erittäin hyvä mielikuva hintaan nähden. Kohdalleni sattui tosi hyvä yksilö jossa ei käytännössä mitään vikaa ollut.
Näissä kawoissa on aivan normaalia että kuuluu tyhjäkäynnillä kolinaa :D muistaakseni se oli joku kytkinkruunu tai vastaava joka ääntä pitää.


Hyvät puolet:
*Mukava ajaa ja hyvä kyytsätä
*Toimi itsellä erittäin varmasti
*Riittävän tehokas ensimmäiseksi pyöräksi (70hp)
*Pieni kulutus

Huonot puolet:
*Enemmän jarrutehoa olis edessä saanut olla
*Vähän vanhahtava originellina

Mutta yleisesti jos pyörä tulee ensimmäiseksi pyöräksi ja on ajoa varten suosittelen lämpimästi jos hyvin huolletun yksilön löydät. Jos taskun pohjalta enemmän rahaa löytyy sitten itse kääntyisin 600 CBR:n puoleen varaosasaatavuuden yms yleisen paremmuuden vuoksi.