tuon takia cakkivassakin oli normi ketjut finaalissa alle 10tkm jälkeen, kun pyörivät lähes kuivina rasvailusta huolimatta. Hyvän paikan nipalle löysit
Ei muuten kannata ihan tolkuttomasti sitä rasvaa tunkea, se tulee kotelon ja vanteen välistä ulos(nimimerkillä kokemusta on). Siinä vanteen ja kotelon välissä ei ole edes mitään tiivistettä. Itse olen todennut, että joku 1/10 tuubi 2,5tkm välein pitää lotinan kohillaan. Alkuun laitoin noin puoli tuubia 2,5tkm välein. Kannattaa käyttää lämpöä kestävää vaseliinia, vaikka varmasti sitä käytätkin jo. Ne "joka paikan" vaseliinit menevät liruksi lämmetessään. Itse käytän tuplavaippapatojen sekoittajiin käytettävää vaseliinia, joka on suunniteltu kestämään yli 100c lämpötiloja ilman ominaisuuksien heikkenemistä.
Pyöräsi tosiaan rytkytti enemmän kuin minulla, hyvä että sekin selvisi!
Itse sain takahaarukan rasvattua avaamalla/kiristämällä sitä rasvanippaa jolloin se tulee parempaan asentoon. Ei tunkenut kierteistä ulos, eikä oikeastaan mistään muualtakaan. Sen haarukan pitäisi olla melkein irti, että tulisi kunnolla ulos. Siitä samasta nipasta taitaa tulla rasvat myös siihen takajarruakselin holkitukseen(ehkä). Kannattaa laittaa uutta rasvaa myös etupyörän laakeriin, minulla oli molemmissa laakereissa jo hieman kulahtanutta vaseliinia.