Nemo kirjoitti:Mitäs olet mieltä polvien asettumisesta tankkiin? Itse kokeilin vierekkäin busaa ja kawaa, jälkimmäinen tuntui keskeneräiseltä ja hankalalta, jotenkin polvia ja reisiä ei saanut tukevasti tai mukavasti tankkiin/runkoon kiinni. Muuten ajoasento oli hyvä, pyörän ulkonäkö miellyttää ja ajo-ominaisuudet ovat sopivat mulle, mutta tuo istuma-asennon puuttellisuus häiritsee. Voi olla, että pidemmän päälle tykkäisin siitä, mutta en osaa sanoa. Kawa on nimittäin erittäin kova vaihtoehto busalle, jos ja kun on pyörää vaihtamassa ensi kaudeksi.
Jotenkin jäi vaan "kolho" fiilis kawasta, se on paras sana mitä keksin. Ja itsehän olen 180cm ja omaan paksut reidet. Toki tuossa on aina fyysisiä eroja, mutta edes sinnepäin.
Kävin oikeen rundilla ja kiinnitin huomiota nimenomaan noihin polvien asettumiseen..
Omasta mielestä istui mulle helvetin hyvin (193cm/110kg).. Itselläkin tuo busa oli vaihtoehtona, muttei siinä ollut mielestäni läheskään niin hyvä ajoasento mitä kawassa + ulkonäkö omasta mielestä sangen kamala.. Siinä oon kyllä jokseenkin samaa mieltä, että ihan täydellistä tukea kawa EI anna esim. kantatessa, muttei itsellä ainakaan vielä 3:n ratareissun aikana ole jalat meinanneet tankin syvennyksestä luiskahtaa yli, mikäli ymmärrät mitä tarkoitan.. Busassa omat jalat ottivat sitten puolestaan tankin"kulmaan" ikävästi kiinni, joka ei tuntunut ajaessa mitenkään mukavalta..
Itse pidän 12ärrää ihan täydellisenä pyöränä mulle, edelliseen pyörään verrattuna ainakin.. Tosin edellistä pyörää, Z750S:ää, ei oikeen voi millään tasolla verrata tuohon tusinaan.. Oon ajanut about 150km busallakin, muttei se oikein vaan iske.. Tuo tuntui paljon rauhattomammalta mitä tusina, tosin mutkissa se kulki taas hieman vähemmällä voimalla.. Itse nyt oon sen verran isompi sälli, että omasta mielestä pyörän ajamisessa kuuluukin käyttää voimaa..
En nyt tiiä vastasinko kysymykseen millään tavalla Omasta mielestäni kuitenkin ajoasento on tusinassa kaikinpuolin parempi mitä busassa..
~ Käyttömopojen kirjo: Z750S -> ZX12R -> ZZR1200 -> GSX1400 ~
~ Muut lelut: GSX500 -83, NSR125 -01 ~
~ Muut lelut: GSX500 -83, NSR125 -01 ~