Tuuningmaster kirjoitti:Enkä minä mielestäni ole väittänyt että AVK pyörä olisi paras vaihtoehto pyörää ostaessa?
et kai?
Tuuningmaster kirjoitti:Uskoisin että ennen kun nimeään mihinkään lappuun lyö, niin tarkistaa hän löytyykö rungosta noita mainitsemiasi klommoja/vääntymiä puhumattakaan koneen ulkokuoren tarkistuksesta. Tämä on tosin vain oletus jonka perusteella itse toimin.
lukemieni ja näkemieni juttujen perusteella kaikki eivät todellakaan toimi noin... ei kaikki oikeesti välitä siitä, että se mopo on priimakunnossa. ostetaan halvalla romuks ajettu pyörä, korjataan mahdollisimman halvalla, ajellaan mitä ajellaan ja myydään sitten "hitaasta vauhdista kaadettuna" ja hyvin korjattuna...
Tuuningmaster kirjoitti:
En kuitenkaan suoraan torjuisi AVK pyörää vaihtoehtona pyörää ostaessa. Jos haluaa pelata varman päälle niin saa kaupasta ihan uusiakin pyöriä.
en minäkään torjunut, vaan ostin muutama vuos sitten 2-kilpisen ja luultavasti seuraavan pyöräni tulen ostamaan aaveekoolta...
ei nyt ollut todellakaan kyse siitä, että avk-pyörät ois mitään pommeja, vaan kerroin syitä siihen miks se hinta niissä on järestään halvempi kuin kolaroimattomissa yks-kilpisissä...