Kesä Hornalla ajeltu ja hyvin on mennyt.Välivapaat on vähentyny huomattavasti ja mitään ihmeellistä ongelmaakaan ei oo ilmaantunu.
Radallaki on käyty parit kerrat ja mukavaa oli.Hiukan oppimassa lisää kallistuksista ja ajolinjoista.
Pari kautta on Hornalla nyt tosiaan ajettu,ja oon kyllä kaikin puolin tyytyväinen.
Mut niinhän se on,et omaan pyörään on niin kauan tyytyväinen,et ajaa isompaa. XD Makken Suznalla on nyt alkusyksystä parit kerrat ajettu,ja isompaa tekis mieli.Kaiken lisäksi Makke osti itelleen Trumpan,joten pyöräkuume itelläki kasvoi.Suzna vois periaatteessa siirtyä mulle,tai sit katella jotaki muuta.Mut toisaalta kolmipyttysten möly myös on aika...nojoo..jääkööt sanomatta. ;D Kaikki sen kummiski tietää.675:n Triumppa oli ihan kivan olonen,ku sitä Emc:llä Oulussa koeistuin kesällä,mutta näin äkkiseltään tuntuu,et en haluu saman tehosta.Haluun tehokkaamman pyörän.Nyt on kummiski kaks aika neutraalilla ajoasennolla varustettua pyörää testattu,ja Suzna tuntu aika kivalta ajaa ku mutkapätkää sil laskettelin tulee tuos pari viikkoo sitte.Mut nyt ois periaatteessa kolme pyörää joista sit miettiä.Et pitääkkö Horna ja ajaa sillä viel kausi tai kaks,vaikko ottaa Suzna omaan käyttöön,vaikko hommatta itellekki Trumppa.(tai sit ihan joku muu)Ääh!Vaikeeta.Onhan Horna toisaalta hyvä vaihtoehto mulle,jolla ei niin paljon ajokokemusta ole.Mut jos taas Trumppaa ja Suznaa vertaa toisiinsa,niin kyllä Trumppa silleen varmemmalta tuntuu ku Suzna.Kaasu ei niin räjähysherkkä oo ku Suznassa.
Vaikka se viel isompi pyörä onki.Mut toisaalta,jos ottaisin Suznan,niin mistä se 400€ lisää vuodessa vakuutuksiin.Vaik eihän se ois ku 33,33...€ kuukaudessa,mut tuntuu nuin koko summana paljolta.
Mut toisaalta,jos samanlaista pyörää kattelisin ku Makkella nyt tää uus,ni siin olis viel isommat vakuutusmaksut.
Pitää varmaan alkaa pähkäilee kunnolla et mitä tässä tehä,ja kattelee vaihtoehtoja..Omia kokemuksia saa laittaa eri pyöristä.En kummiskaan ihan kyykkyäkään halua.Ranteet/paska selkä ei kestäis sitä.Mut ei ihan Hornan tapastakaan "suoraa" asentoa halua.Jotain siltä väliltä..