Hiljaiseloa foorumilta ollut, onhan tämä pyöräkin vielä meikäläisellä ajossa. Perusjuttuja siihen olen tehnyt eli ulkoasuun:
-katevilkut eteen ja jonkunnäköset minivilkut taakse + modattu kilpiteline
-hiilikuituinen ilmanoton "kehys"
-kultaiset säädettävät kahvat (shorty/lyhyttä mallia)
-kultaisen värisiä alumiinipultteja katteisiin
ja tekniikkaan:
-modattu vakioputki: katalysaattori poistettu ja Devil vapaasti virtaava vaimennin
-säädettävät koiranluut takapäässä
-Powercommander 3usb, jolla seokset säädetty dynossa (162,2whp)
-Muzzy Bonneville Box (poistaa 186mph/300km/h nopeudenrajoittimen)
-190/55 takarengas (vakio 200/50)
-välitykset 17/46 (vakiot 18/46)
-käännetty vaihdekaavio
Ja uudet piparkakku jarrulevyt+ Brembon palat odottelisi kiinnilaittoa. Muuten huoltojen osalta läpikäyty liki kokonaan.Tekniikaltaan osoittautunut toimivaksi, katteissa ikäviä pesunaarmuja entisen omistajan jäljiltä jotka auringon valossa hyvin näkyvät mustasta väristä. Katsoo jaksaako kiina-katesarjan tähän vielä panostaa, kuitenkin vanha pyörä jo niin enemmän merkkaa tekninen toimivuus.
Kulkupuolta testasin 2014 Joensuussa kentällä, 301 sain tutkattua nopeutta, paukkui kierrostenrajoittimeen eli kovempaa ei noilla välityksillä menisikään. Ylitti odotukset kun kuitenkin vanha vakiohko pyörä ja kiihdytysmatkaa se 1,6km. Tuntuu kylläkin hitaammalta, kun tehopainosuhde kuljettajan kanssa ei päätä huimaan, mutta tarjoilee tasaista katkeamatonta kiihtyvyyttä.
https://www.youtube.com/watch?v=g_lR9F7T44I